Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών στο τμήμα ηλεκτρολογικού υλικού
ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Πλήρης απασχόληση
Ηράκλειο
Ο/η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την εξυπηρέτηση των πελατών λιανικής & χονδρικής και την προετοιμασία προσφορών για στους πελάτες.
Κύρια καθήκοντα:
- Εξυπηρέτηση πελατών ηλεκτρολογικού υλικού που αντιπροσωπεύει η #SMKGroup.
- Διάγνωση και ανάλυση αναγκών πελατών.
- Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Γνώση Η/Υ και αγγλικής γλώσσας
- Επικοινωνιακή ικανότητα, ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέσεις πωλήσεων
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)
Αν είσαι κοινωνικός/ή, σου αρέσουν οι διαπροσωπικές σχέσεις και έχεις προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών ή στα logistics τότε η SMK Group σε θέλει στην ομάδα της!
Παροχές:
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Store Accountant - IKEA Ηράκλειο
IKEA,
Ηράκλειο
πριν 1 εβδομάδα
Έχουμε ένα κοινό όραμα στην ΙΚΕΑ : να βοηθούμε τους πελάτες μας να απολαμβάνουν μια καλύτερη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στο όραμά μας. Όλοι εμείς επιλέγουμε να εργαζόμαστε στην ΙΚΕΑ γιατί μοιραζόμαστε μια μοναδική εταιρική κουλτούρα και αξίες. Είμαστε παθιασμένοι με τη δουλειά μας, εργαζόμαστε συλλογικά με ενθουσιασμό, εξερευνούμε και βρίσκουμε καλύτερους τρόπους για να προχωρήσουμε. Αναγνωρίζουμε...
Customer Service Team Leader (IKEA HRAKLEIO STORE)
IKEA,
Ηράκλειο
πριν 1 εβδομάδα
We have one common vision at IKEA : to help our customers enjoy a better everyday life at home. We take our vision very seriously. We all choose to work at IKEA because we share the unique company culture and values. We are passionate about our business and strive for high performance. We have fun at work and a human...
OSH Admin Executive | Immediate Start
TUI,
Ηράκλειο
πριν 2 εβδομάδες
Join our global TUI Musement Operations Support Team as an OSH Admin Executive for our Intercruises brand in Greece. You will be responsible for providing administrative support and acting as the link between multiple key stakeholders within the business. In a virtual, global environment, you will ensure that these processes are aligned and consistent while assuring that all necessary controls...