Sous Chef a La Carte (Atrium Hotels & Resorts) – Season 2025

Atrium Hotels & Resorts
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Περιγραφή θέσης:


O Sous Chef a la carte είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση της κουζίνας του a la carte εστιατορίου, το σχεδιασμό του μενού, την οργάνωση και επίβλεψη των προμηθειών, καθώς και την εφαρμογή των συστημάτων και κανόνων υγείας και καθαριότητας. Θα έχει τη δυνατότητα να προτείνει καινοτόμες ιδέες και θα έχει πάθος με τη γαστρονομία.


Κύριες αρμοδιότητες:



  • Κατανέμει σωστά την ομάδα του/της στο εστιατόριο ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

  • Διασφαλίζει το ποιοτικό αποτέλεσμα του φαγητού που προσφέρεται.

  • Διασφαλίζει την εξαιρετική παρουσίαση των πιάτων και του μπουφέ.

  • Επισκέπτεται το εστιατόριο και επικοινωνεί με τους πελάτες (παρουσιάζει πιάτα, λύνει τυχόν απορίες, ικανοποιεί ιδιαίτερες προτιμήσεις).

  • Μεριμνά έγκαιρα για τις παραγγελίες και τις γενικότερες ελλείψεις.

  • Φροντίζει για την παραλαβή υψηλής ποιότητας πρώτων υλών.

  • Εφαρμόζει το σύστημα HACCP και τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

  • Είναι ενήμερος/η για τις πωλήσεις/κουβέρ/δικαιούμενα του εκάστοτε τμήματος σε ημερήσια βάση.


Απαραίτητα προσόντα:



  • Πτυχίο μαγειρικής

  • Τουλάχιστον 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας ως S. Chef σε κουζίνα είτε σε εστιατόριο a la carte είτε σε μπουφέ, ιδανικά σε ξενοδοχειακό περιβάλλον

  • Γνώση νέων γαστρονομικών πρακτικών και τάσεων

  • Εμπειρία σε διαφορετικά στυλ κουζίνας (π.χ. ιταλική, κινεζική, κ.λπ.)


Αναγκαίες δεξιότητες και αξίες:



  • Καλή και άνετη επικοινωνία με πελάτες

  • Επαγγελματισμός / υπευθυνότητα

  • Δημιουργικότητα και φαντασία

  • Κριτική σκέψη και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων

  • Ηγετικές ικανότητες και πνεύμα ομαδικότητας


Πληροφορίες εταιρίας και παροχές προσωπικού:


Τα Atrium Hotels & Resorts προσφέρουν ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών σε ένα δυναμικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας. Η διαμονή και σίτιση καλύπτονται πλήρως από το ξενοδοχείο στο οποίο εργάζεστε.


Επιπρόσθετα, πραγματοποιούνται διαλέξεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα καθώς και εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης, βασιζόμενα στις ανάγκες του εκάστοτε εργαζομένου με γνώμονα την επαγγελματική και προσωπική εξέλιξη.


Καταληκτικά, εφαρμόζοντας αξιοκρατικά συστήματα αξιολόγησης και ανταμοιβών, παρέχονται μηνιαία χρηματικά bonus με γνώμονα την απόδοση των εργαζομένων.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Kids Club & Crèche Assistant / Βοηθός Παιδαγωγού ή Παιδαγωγός

DAIOS COVE, Αθήνα
πριν 30 λεπτά
Our Kids Club Assistants are passionate, flexible, and committed people who understand that safety is the top priority whilst being supportive and flexible team players. Under the guidance of “Worldwide Kids”, the leading provider of kids’ club concept development and design, they work with babies and infants (4 months up to 4 years old) & large groups of children from...

Υπεύθυνος Βάρδιας Παραγωγής σε Βιομηχανία Παραγωγής Φαρμάκων

MEDICAIR SA, Αθήνα
πριν 30 λεπτά
Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία Medicair S.A. στη Βιομηχανική Περιοχή Σχηματαρίου Βοιωτίας, αναζητά:  Υπεύθυνο Βάρδιας Παραγωγής Βασική αποστολή: O συντονισμός των γραμμών παραγωγής κατά τη διάρκεια της βάρδιας του με σκοπό την επίτευξη της ομαλής τους λειτουργίας, την τήρηση του προγράμματος παραγωγής, την ελαχιστοποίηση του κόστους, την αύξηση της παραγωγικότητας, τη διασφάλιση της υψηλής ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων. Καθήκοντα /...

Σύμβουλος Πωλήσεων - B2B

ACTIONLINE, Αθήνα
πριν 3 ώρες
H Actionline , εκ μέρους της ελληνικής εταιρείας ΚΛΑΔΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ , η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αναζητά Σύμβουλο Πωλήσεων-B2B για να ενταχθεί στην ομάδα της στην Αθήνα . Καθήκοντα : Ως Σύμβουλος Πωλήσεων-Β2Β θα: Εντοπίζεις και προσελκύεις νέους πελάτες, συμβάλλοντας στην επέκταση και ανάπτυξη του πελατολογίου της εταιρείας. Αναλύεις τις ενεργειακές ανάγκες των πελατών και θα...