AMOH | HR Administrator
Wavemaker Hospitality
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
Amoh, a Luxury Collection Resort, Rhodes by Marriott, operated by Wavemaker Hospitality (Atlantica Hotel Management), is a luxurious resort situated on a private peninsula in Rhodes, near the ancient Lindos. Amoh offers a unique working environment for professionals eager to grow and contribute to delivering exceptional high-standard experiences. Become part of the Amoh Rhodes team.
An HR Administrator is responsible for managing various human resources functions to ensure the smooth operation of the hotel staff.
Responsibilities
- Post job advertisements and manage the recruitment process.
- Screen and interview candidates.
- Conduct orientation sessions for new hires and facilitate the onboarding process.
- Coordinate training programs and professional development opportunities for staff.
- Track employee progress and effectiveness of training initiatives.
- Maintain and update employee records, including personal information, job history, and performance evaluations.
- Facilitate communication between management and staff.
- Ensure compliance with hotel policies and legal regulations.
- Assist in developing and implementing HR policies and procedures.
- Support the performance review process.
- Help develop performance improvement plans and provide feedback to employees.
- Handle HR-related administrative tasks such as filing, correspondence, and scheduling.
- Assist in organizing staff events and activities.
- Be in charge of staff accommodation and employee allocation
Requirements
- Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Previous experience of 2 years in HR, preferably in the hospitality industry.
- Strong verbal communication skills to interact effectively with staff, and management.
- Ability to adapt to a dynamic and fast-paced environment.
- Fluent in English
- Ability to collaborate and work effectively with other team members.
- Knowledge of food safety and health regulations to ensure a clean and safe dining environment.
- Knowledge of labor laws and regulations.
Benefits
- Competitive salary and other benefits (as per local legislation)
- Advanced opportunities for professional growth
- Accommodation (if necessary) and board
- Participation in educational programs
- Diverse and multicultural environments
- Professional skills development
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Χειριστής Ζυθοποιείου (ορισμένου χρόνου, έδρα: Ριτσώνα)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ,
Αθήνα
πριν 48 λεπτά
Οι περισσότεροι γνωρίζουν την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε , μέλος του πολυεθνικού Ομίλου Carlsberg, καθώς και τα προϊόντα μας, που κατέχουν ηγετικό ρόλο τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και διεθνώς. Για τους Ανθρώπους μας όμως, είμαστε κάτι πολύ μεγαλύτερο! Είμαστε ένας οργανισμός με ισχυρή κληρονομιά, τεχνογνωσία και διαχρονική καινοτομία, που ζυθοποιούμε με πάθος ποιοτικά προϊόντα, πάντα με σεβασμό προς τους καταναλωτές...
Chef de Partie / Μάγειρες A
DAIOS COVE,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
To Daios Cove σας ταξιδεύει στον κόσμο της ελληνικής και διεθνούς γαστρονομίας μέσα απο έξι εστιατόρια και μπαρ με διαφορετική ατμόσφαιρα και στυλ. Μια σύγχρονη προσέγγιση χαρακτηρίζει τα πιάτα που θα δημιουργήσεις στις κουζίνες μας.Θα συνδυάσεις τοπικά με εποχικά συστατικά, για να φέρεις στο πρόσκήνιο δυνατές γεύσεις. Σε όλους τους χώρους εστίασης αγκαλιάζουμε τον κρητικό τρόπο ζωής: Δραστήριος, απλός και...
Insurance Sales Manager
Insurance Beat ,
Αθήνα
πριν 1 ώρα
Πωλητής/πωλήτρια ασφαλιστικών προϊόντων/Insurance Sales Manager για την εταιρεία InsuranceBeat AE για τη Κεντρική, Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησο. Περιγραφή Θέσης Παρουσίαση και προώθηση των εταιρικών ασφαλιστικών προϊόντων στη Κεντρική, Δυτική Ελλάδα και στη Πελοπόννησο. Συμβάσεις συνεργατών Επικοινωνία, εξυπηρέτηση και παροχή τεχνικής υποστήριξης στους συνεργάτες της εταιρείας πριν και μετά την πώληση. Ανάληψη της εμπορικής ανάπτυξης του δικτύου συνεργατών της περιοχής ευθύνης...