Εξυπηρέτηση και Διακράτηση Υφιστάμενου Πελατολογίου σε Πάροχο Ενέργειας
ICAP CONTACT CENTER
Πλήρης απασχόλησηΤο Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του Συμβούλου Διακράτησης Υφιστάμενου Πελατολογίου μέσω κλήσεων.
Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με υφιστάμενο πελατολόγιο με στόχο την διακράτηση
- Διακράτηση και ανανέωση της πελατειακής σχέσης
- Εύρεση ανάγκης πελάτη για την καλύτερη εξυπηρέτηση του
- Εξυπηρέτηση σε εισερχόμενες και εξερχόμενες επικοινωνίες
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία
- Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
- Πνεύμα ομαδικότητα
Παροχές:
- 8h ή 6h απασχόληση με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
- Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με μηνιαίο bonus
- Πρόγραμμα εργασίας σε βάρδιες Δευτέρα -Παρασκευή,09:00-17:00
- Συνεχής εκπαίδευση & καθοδήγηση
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών
- Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς(Πλησίον Συγγρού Φιξ και ΗΣΑΠ Ταύρου)
Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου. Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα. Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο www.icapjobs.gr.
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό