Area Manager Β. Ελλάδας

Espresse AE
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η εταιρία ESPRESSE AE , αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του ιταλικού καφέ espresso Portioli


Αναζητά


Area Manager Β. Ελλάδας


με έδρα την Θεσσαλονίκη


Κύρια καθήκοντα



  • Υλοποίηση του ετήσιου πλάνου πωλήσεων του τομέα ευθύνης του

  • Αναζήτηση και ανάπτυξη νέων πελατών, διατήρηση και διεύρυνση συνεργασίας με ήδη υπάρχοντες πελάτες

  • Συντονισμός και έλεγχος των πωλητών της περιοχής ευθύνης του

  • Διαχείριση των παραγγελιών και των οικονομικών θεμάτων του πελάτη, όταν χρειάζεται

  • Επίσκεψη του πελατολογίου και των διανομέων της περιοχής ευθύνης του

  • Συνεργασία με το Τμήμα Marketing για την υλοποίηση του ετήσιου πλάνου της εταιρίας

  • Ανάλυση και παρακολούθηση της αγοράς, των πωλήσεων και παροχή πληροφόρησης στην εταιρεία

  • Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις και συνέδρια

  • Ευθυγράμμιση με τις εταιρικές διαδικασίες και την εσωτερική οργάνωση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών

  • Αναφορές πωλήσεων, αναλύσεις δεδομένων, προετοιμασία προβλέψεων για τον τομέα ευθύνης του


Προφίλ Υποψηφίου



  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Επιστημών ή συναφούς κλάδου

  • Επαγγελματική εμπειρία 3 έως 5 ετών σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG με έμφαση στο κανάλι HO.RE.CA

  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office

  • Εμπειρία εργασίας σε περιβάλλον ERP θα ληφθεί σοβαρά υπόψη

  • Επιθυμητό δίκτυο αγοραστών/ιδιοκτητών σημείων καφεστίασης που λαμβάνουν αποφάσεις

  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, άλλες γλώσσες θεωρούνται επιπλέον προσόν

  • Διαχείριση έργου, οργάνωση μεθοδικότητα, προσοχή στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στα αποτελέσματα

  • Επιχειρηματική οξυδέρκεια με έντονη εστίαση στην επίτευξη των στόχων

  • Ευχέρεια επικοινωνίας και παρουσίασης, εξαιρετικές διαπροσωπικές και διαπραγματευτικές ικανότητες

  • Ομαδικό Πνεύμα

  • Δυνατότητα τακτικών ταξιδίων


Παροχές



  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει προσόντων και εμπειρίας

  • Bonus επίτευξης στόχων

  • Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής κατάρτισης

  • Σύγχρονο και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.

  • Εταιρικό κινητό και αυτοκίνητο.

  • Δυνατότητα εξέλιξης σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία.

  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Εργάτης Παραγωγής

STA GE HELLAS ΑΕΒΕ, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Εταιρία αυτοματισμών ανελκυστήρων στην Νέα Χαλκηδόνα Αττικής , ζητά εργάτη παραγωγής για τμήμα παραγωγής πινάκων ανελκυστήρων. Αν "πιάνουν τα χέρια σας" κι είστε εξοικειωμένος/η με τη χρήση εργαλείων (κατσαβίδια κλπ) στείλτε μας βιογραφικό. Πενθήμερη εργασία ΔΕ-ΠΑ 08:00-16:20 Άμεση πρόσληψη. Αρμοδιότητες: Παραγωγή, ποιοτικός έλεγχος και βοηθητικές εργασίες τμήματος Απαραίτητα Προσόντα: Απολυτήριο Γυμνασίου / Λυκείου Προσοχή στη λεπτομέρεια Ευκολία στην εκμάθηση Υπευθυνότητα...

German Speaking Content Moderator

YHL, Αθήνα
πριν 2 ώρες
Job Title: German-speaking Content Moderator Location: Greece (On-site) Industry: Web Services About the Company: We are a leading company in the web services industry, providing innovative and cutting-edge solutions to a global customer base. With a commitment to quality and customer satisfaction, we continuously strive to create a dynamic and inclusive workplace where employees can thrive. As part of our...

Υπεύθυνοι Καταστημάτων

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ, Αθήνα
πριν 23 ώρες
To δίκτυο καταστημάτων Aromania, με 6 φυσικά καταστήματα και τεράστια ποικιλία προϊόντων ομορφιάς, αρωμάτων και μακιγιάζ, ψάχνει νέα μέλη σαν υπεύθυνους καταστημάτων. Αν πιστεύεις ότι έχεις διοικητικές ικανότητες, είσαι καλός στην επικοινωνία, και έχεις διάθεση για εξέλιξη, τότε επικοινώνησε μαζί μας. Τα καταστήματα που θα θέλαμε να στελεχωθούν είναι του Νέου Κόσμου (εύκολη πρόσβαση, το οποίο βρίσκεται ακριβώς απέναντι από...