Financial Analysis & Budgeting Specialist

ALUMIL
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Description
The Financial Analysis & Budgeting Specialist is a role located in the Finance division and plays a vital role in assisting with the preparation of Alumil Group's budget and business planning. This is an important contribution to the company's sustainable development and helps shape how the organization acquires and effectively utilizes its resources over a specific timeframe. The main responsibilities of the role are the following:
  • Prepares reliable reports within strict timelines
  • Processes and analyzes Financial Statements of Subsidiaries
  • Prepares, collects and processes expenses of various departments
  • Calculates services fees charged to subsidiaries
  • Prepares financial data for visualization through PowerBI

Απαραίτητα Προσόντα:

  • At least 2 years of experience in similar role
  • Bachelor in Economics, BA or relevant field
  • MSc in Finance will highly be appreciated
  • Proficiency in Excel
  • Knowledge of PowerBI
  • Fluent English
  • Effective communication and collaboration skills
  • Meticulous attitude
  • Ability to work under pressure

Παροχές:

  • Provision of private life & health insurance
  • Benefits according to performance
  • Continuous learning and support
  • Excellent working environment
  • Annual training plan based on your needs
  • Role specific equipment
About us

At ALUMIL we are building excellence every day.

Alumil has more than 30 years of experience in the production of architectural aluminium systems and 3.000 employees. We are one of the most advanced companies globally owning state-of-the art production lines in our 12 factories in Europe. Alumil, is a family-owned business that also embraces all of its employees like family. Our culture’s primary focus is on integrity, team spirit, initiative, loyalty and “meraki” (spirited work).

ALUMIL opposes any discrimination, unequal treatment and violation of human rights and ensures the provision of equal opportunities at work. When hiring and evaluating employees, it does not discriminate based on race, gender, religion, age, disability, sexual orientation, nationality, political beliefs or social status.


Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Part -Time Πωλητής - Πωλήτρια / Ταμίας Καταστήματος | Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης

PEPCO GREECE, Θεσσαλονίκη
πριν 53 λεπτά
Είμαστε μια ευρωπαϊκή αλυσίδα ειδών ένδυσης και οικιακών προϊόντων στις χαμηλότερες τιμές! Αναπτυσσόμαστε δυναμικά στην Ευρώπη με πάνω από 3700 καταστήματα & 30000 εργαζόμενους. Οφείλουμε την επιτυχία μας στους ανθρώπους μας και στη δέσμευση τους! Γίνε μέρος της επιτυχίας μας! Αναζητούμε Part-Time Πωλητή - Πωλήτρια/Ταμία για το Κατάστημα μας στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης Είμαστε σίγουροι ότι θα αγαπήσεις τη δουλειά σου...

Food & Beverage Supervisor

Ikos Resorts, Θεσσαλονίκη
πριν 1 ώρα
Who do you want to become? Are you our Future Leader? Are you ready to realize your potential? Are you searching for a real purpose and not “just another job”? At the Sani/Ikos Group we take hospitality very seriously. As we expand with new Resort openings on an almost annual basis, our core purpose remains the same; encouraging guests to...

Chef de cuisine

TRIZONI FISH RESTAURANT, Θεσσαλονίκη
πριν 2 μέρες
Από όμιλο εστίασης που δραστηριοποιείται σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, ζητείται συνεργάτης για τη θέση Chef de cuisine. Απαραίτητα Προσόντα: Απαραίτητη προϋπηρεσία 3 ετών σε θαλασσινή κουζίνα επιπέδου Πλήρης γνώση θαλασσινής κουζίνας σε βάθος Ηρεμία Market list Εμπορική διαχείριση Συνταγολόγια Εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων Μεταδοτικότητα Εκπαίδευση στελεχών Ευελιξία Φαντασία Παροχές: Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας Εταιρικά bonus