Front Office Manager - Kos

HotelBrain
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

O Όμιλος HotelBrain Group αναζητά για τη στελέχωση των ξενοδοχείων του στην Κω για τη σεζόν 2025


Front Office Manager









Απαραίτητα προσόντα:



  • Απόφοιτος τουριστικής σχολής

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες 4* ή 5* σε αντίστοιχες θέσεις

  • Άριστη γνώση αγγλικών, επιθυμητή η γνώση και 2ης ξένης γλώσσας

  • Η γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί

  • Άριστη γνώση χειρισμού ξενοδοχειακού λογισμικού PYLON, Η/Υ, καθώς και άριστη γνώση τήρησης ταμείων

  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και διάθεση εξυπηρέτησης του πελάτη

  • Ικανότητα διαχείρισης παραπόνων και προβλημάτων

  • Ικανότητα εκπαίδευσης υφιστάμενου προσωπικού (on the job training)

  • Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά, οργανωτικά και διοικητικά προσόντα, ομαδικό πνεύμα στην εργασία

  • Προσαρμοστικότητα και αποδοτικότητα υπό συνθήκες πίεσης


Καθήκοντα:


Περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται, στα παρακάτω:



  • Εξασφάλιση άριστων σχέσεων με εκπροσώπους των tour operators

  • Διασφάλιση ότι η υποδοχή παρέχει επαγγελματική και φιλική υπηρεσία στους πελάτες

  • Επικοινωνία με τους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης παραπόνων

  • Διαχείριση και επίλυση επειγόντων / έκτακτων περιστατικών

  • Έγκυρη και βέλτιστη κατανομή δωματίων για τις αφίξεις

  • Άριστη συνεργασία με το τμήμα οροφοκομίας για την έγκαιρη διάθεση έτοιμων δωματίων

  • Καθημερινός δειγματοληπτικός έλεγχος δωματίων

  • Συντονισμός και επιμόρφωση / εκπαίδευση του προσωπικού υποδοχής

  • Προγραμματισμός βαρδιών προσωπικού

  • Σωστή και έγκαιρη τήρηση ταμείων και καθημερινή αποστολή τους στο λογιστήριο έπειτα από προσωπικό έλεγχο

  • Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα


Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Picker

OPTIMAL BUSINESS ACTION, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Η Optimal , για λογαριασμό πελάτη της, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των σούπερ μάρκετ, αναζητά Υπάλληλο Αποθήκης για την περιοχή της Μαγούλας & της Μάνδρα ς . Αρμοδιότητες: Χρήση ηλεκτρικού παλετοφόρου για τοποθέτηση παλετών Χρήση voice picking system Απαραίτητα Προσόντα: Καλή σωματική κατάσταση Ομαδική εργασία Παροχές: Ένδυση Εξοπλισμός ασφαλείας Γιατρός εργασίας On the job training Ευκαιρίες ανάπτυξης Εταιρικό λεωφορείο Ευελιξία...

Μάγειρας - Μαγείρισσα

NO CAP COFFEE & EATERY, Αθήνα
πριν 21 ώρες
Ζητείται Μάγειρας / Μαγείρισσα γιακατάστημα coffee & brunch στο Μαρούσι Αττικής. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Παροχές: Ικανοποιητικός μισθός Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Polish Speaking Customer Service Agent

IntouchCX, Αθήνα
πριν 1 μέρα
About IntouchCX IntouchCX is a global leader in customer experience management, digital engagement, and AI and automation solutions. We immerse ourselves in your world with curiosity, creativity, and innovation to deliver exceptional results. For over 20 years, we have scaled with soul to become a disruptive industry leader by building trusted long-term relationships with our brand partners and empowering our...