Captain Εστιατορίου

ASTIR ODYSSEUS KOS RESORT & SPA
Πλήρης απασχόληση
Κως

Το ξενοδοχείο Astir Odysseus Resort & Spa 5* επιθυμεί να προσλάβει προσωπικό για τη σεζόν 2025 :

Captain Εστιατορίου

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προυπηρεσία σε ανάλογη θέση τουλάχιστον 3 έτη
  • Απαραίτητη γνώση Αγγλικών
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
  • Γνώση συστημάτων παραγγελιοληψίας
  • Γνώση διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας
  • Διάθεση και ικανότητα για ομαδική εργασία

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Ιδανικό περιβάλλον εργασίας
  • Δυνατότητα εξέλιξης
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Bonus αποδοτικότητας
  • Διαμονή/διατροφή για κατοίκους εκτός Κω

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Operations Agent - Excursions | Fixed Term

TUI, Κως
πριν 1 εβδομάδα
We are seeking digital experienced and helpful individuals like you to join our team in Rhodes or in Kos as an Operations Agent - Excursions. If you have got the right to work in Greece and speak English and Greek , keep on reading! About Our Offer A job at TUI offers more than your basic salary which already starts...

Υπάλληλοι Εστίασης / Barista

AIR CANTEEN ΑΕ, Κως
πριν 1 εβδομάδα
Θέση Εργασίας: Barista / πωλητής σε Κατάστημα Εστίασης στο Αεροδρόμιο της Κω Αν σου αρέσει η δυναμική ατμόσφαιρα του αεροδρομίου και έχεις πάθος για τον καφέ και την εξυπηρέτηση, σε περιμένουμε στην ομάδα μας! Η Air Canteen, εταιρεία εστίασης που δραστηριοποιείται με καταστήματα εντός αεροδρομίων και άλλων κλειστών αγορών, αναζητά άτομα με αγάπη για την εξυπηρέτηση, που θα προσφέρουν στους...

Deluxe Collection Manager

SANI / IKOS GROUP, Κως
πριν 2 εβδομάδες
Mission: As a Deluxe Collection Manager, you will design tailored hospitality experiences for our guests by providing friendly, efficient, and elegant service. Management: Ensure that all services are carried out in a smooth and exceptional manner by the team. Monitor guest feedback and reviews, taking proactive measures to address any issues and continuously improve the guest experience. Collaborate with other...