Housekeeping Manager
OROS LUXURY BEACH RESORT
Πλήρης απασχόλησηΝέο 5* Luxury Resort στο Ρέθυμνο αναζητεί Housekeeping Manager.
Υπεύθυνος για τη διασφάλιση της ομαλής και αποτελεσματικής λειτουργίας των Τμημάτων Οροφοκομίας και Πλυντηρίου και όλων των σχετικών υπηρεσιών επισκεπτών, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ικανοποίηση των επισκεπτών παρέχοντας το υψηλό επίπεδο καθαριότητας και συντήρησης που απαιτείται από το ξενοδοχείο.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Ανάλογη προϋπηρεσία
- Ξενοδοχειακή σχολή
- Καλή γνώση Αγγλικών
- Επιθυμητή επιπλέον ξένη γλώσσα.
1. Να προσπαθεί συνεχώς να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών
2. Να διασφαλίζει μέσω της αποτελεσματικής εποπτείας ότι όλες οι υπηρεσίες που προσφέρονται στο Τμήμα Οροφοκομίας είναι διαθέσιμες και εκτελούνται με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα και ευγένεια ανά πάσα στιγμή.
3. Να συνεργαστεί με τα Τμήματα Πλυντηρίου και Συντήρησης για να εξασφαλίσει την ομαλή ροή των προμηθειών σεντονιών και των εργασιών επισκευής.
4. Για να έρθετε σε επαφή με το Front Office για τα αναμενόμενα check-in, check-out, δωμάτιο επισκεπτών εργασίες και λίστα δωματίων
5. Διεξαγωγή περιοδικών επιθεωρήσεων σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου για έλεγχο του προτύπου καθαριότητας.
6. Να είναι υπεύθυνος για την απογραφή των προμηθειών επισκεπτών, λευκών ειδών, στολών και την παραγγελία και αντικατάσταση όταν χρειάζεται.
7. Να είναι υπεύθυνος για την παραγγελία αναλωσίμων καθαρισμού και προμηθειών επισκεπτών και να ελέγχει ότι γίνεται σωστά ο χειρισμός και η αποθήκευσή τους.
8. Να κάνει συστάσεις προς τη διοίκηση για εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού, των μεθόδων καθαρισμού και της εγκατάστασης των προμηθειών επισκεπτών.
9. Να έρθουν σε επαφή με τις συμβαλλόμενες εταιρείες του ξενοδοχείου για τον έλεγχο των παρασίτων για να διασφαλίσουν τη συγκρότηση και τη διατήρηση ενός αποτελεσματικού προγράμματος.
10. Για να διασφαλιστεί ότι όλα τα δωμάτια ελέγχονται πριν από την άφιξη του επισκέπτη για 100% ετοιμότητα.
11. Να διασφαλίζει ότι όλοι οι κανόνες ασφαλείας, οι διαδικασίες έκτακτης ανάγκης και οι κανονισμοί πρόληψης πυρκαγιάς εφαρμόζονται αυστηρά από τους εργαζόμενους.
12. Να διασφαλίζει τη σωστή διάταξη και συντήρηση των λουλουδιών και των φυτών. στα δωμάτια και στους κοινόχρηστους χώρους.
13. Να βοηθήσει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση των σχεδίων αποκατάστασης του ξενοδοχείου, όπως αρμόζει.
14. Διεξαγωγή τακτικών συναντήσεων Housekeeping για να ενημερώνονται οι εργαζόμενοι για τις πολιτικές και τις διαδικασίες, τις ειδικές εκδηλώσεις, τα σχέδια περαιτέρω βελτίωσης και τα σχόλια των επισκεπτών.
Παροχές:
- Πλήρης ασφάλιση
- Διαμονή
- Διατροφή
- Εκπαίδευση
- Επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό