Σύμβουλος Υποστήριξης Εμπορικών Εφαρμογών SOFTONE Prosvasis
SoftOne Technologies S.A.
Πλήρης απασχόλησηΗ SOFTONE αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα τεχνολογικά οικοσυστήματα στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, περιλαμβάνοντας επτά κορυφαία brands (SoftOne, PROSVASIS, IMPACT, cosmoONE, Global Sustain, Twinsoft και Sunsoft). Απασχολεί περισσότερους από 750 επαγγελματίες στον τομέα της τεχνολογίας και των επιχειρήσεων. Η SOFTONE επικεντρώνεται στην ανάπτυξη λογισμικού επιχειρήσεων και λογιστικής, καινοτόμων cloud υπηρεσιών, εφαρμογών επιχειρηματικής κινητικότητας και λύσεων ηλεκτρονικής τιμολόγησης και προμηθειών, έχοντας λάβει πολυάριθμα βραβεία και διακρίσεις για την καινοτομία και τη συμβολή της στην υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων.Οι λύσεις της SOFTONE χρησιμοποιούνται από περισσότερες από 75.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα και σε αρκετές διεθνείς αγορές (Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία) και υποστηρίζονται μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου (+600) συνεργατών.
Η PROSVASIS, μέλος της SOFTONE, ιδρύθηκε το 2005 και αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εταιρείες πληροφορικής, εξειδικευμένη στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού και υπηρεσιών εκπαίδευσης για λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία. Αναπτύσσει και διανέμει τη μοναδική λύση λογισμικού "Prosvasis Business Suite One". Με πλούσια λειτουργικότητα και ισχυρά εργαλεία, η λύση της PROSVASIS αυτοματοποιεί όλες τις εργασίες των λογιστών και των οργανωμένων λογιστικών γραφείων, καλύπτοντας πλήρως όλες τις λειτουργικές τους απαιτήσεις. Ο κύριος και βασικός στόχος της PROSVASIS είναι να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στα λογιστικά και φοροτεχνικά γραφεία που να καλύπτουν κάθε λειτουργική ανάγκη, δημιουργώντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξή τους στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
H SOFTONE Prosvasis αναζητά Σύμβουλο Υποστήριξης για να ενταχθεί στη δυναμική της ομάδα.
Αρμοδιότητες:
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης για τις εμπορικές εφαρμογές Prosvasis προς τελικούς πελάτες.
- Καθημερινή εξυπηρέτηση και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.
- Διαχείριση αιτημάτων/προτάσεων βελτίωσης από πελάτες σχετικά με τη χρήση και την εξέλιξη των εφαρμογών.
Προσόντα και Δεξιότητες:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση υποστήριξης εφαρμογών λογιστικής και myDATA θα εκτιμηθεί.
- Σπουδές σε κατεύθυνση Οικονομικών-Λογιστικής.
- Καλή γνώση φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας.
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες.
Οφέλη
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Υβριδικό μοντέλο εργασίας
Ευκαιρία να εργαστείτε με άτομα που είναι πάντα πρόθυμα να σας καθοδηγήσουν
Μεταφορά με το εταιρικό λεωφορείο από κεντρικούς σταθμούς μετρό
Δυνατότητα χρήσης εταιρικών ποδηλάτων
Χρηματοδοτούμενες ευκαιρίες εκπαίδευσης & ανάπτυξης
Επιδοτούμενο ημερήσιο γεύμα
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλεια & συνταξιοδοτικό πρόγραμμας
Υπηρεσίες Ψυχολογικής και Διατροφικής Υποστήριξης
Οι αξίες μας
- Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση
- Ασφάλεια
- Καινοτομία
- Συνδεσιμότητα
- Βιώσιμη Ανάπτυξη
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό