INSURANCE OFFICER

HOWDEN HELLAS Insurance and Reinsurance Brokers S.A.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Howden Hellas is growing, and we are looking for talented and ambitious candidates to join our team!


If you wish to be part of the largest Insurance Broker in Europe, we want to meet you!


Role summary:


You will be supporting our Insurance Team, offering administrative back-office support maintaining accurate and consistent information, updating data & company’s systems, developing special reports and documentation, acting as a liaison between corporate clients and insurance companies.


What you will need to have:



  • BSc degree in Insurance Science, Economics or Business-related studies.

  • Excellent English command (written and oral).

  • Computer literacy, including use of MS Office (Word, Excel, PowerPoint).


You are someone who:



  • Has strong negotiation and analytical skills with a keen eye on details.

  • Displays excellent interpersonal and communication skills and builds rapport easily.

  • Is keen to learn and professionally grow.

  • Holds a team spirit.


What’s in it for you:
Competitive salary and benefits, an open and dynamic culture with opportunities for career advancement.


To apply for the job:


[email protected]


Code: InsOfficer/2024


All applications will be considered in strict confidence.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

ΚΙΦΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ, Αθήνα
πριν 6 ώρες
Από μεγάλη μεταφορική εταιρία εθνικών μεταφορών στη περιοχή του Βοτανικού , ζητείται άτομο για μόνιμη θέση εργασίας στο τμήμα έκδοσης φορτωτικών. Μισθός αναλόγως προσόντων - προϋπηρεσίας. Ωράριο (Δ-Π) 14.00-22.00 Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές:

Υπάλληλος Υποδοχής Συνεργείου

ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, Αθήνα
πριν 6 ώρες
Η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. ενδιαφέρεται να προσλάβει Υ παλληλο Υποδοχής Συνεργείου για το κεντρικό της Συνεργείο στην Αθήνα. Κύρια καθήκοντα: Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών συνεργείου Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και e-mail Διαχείριση ραντεβού συνεργείου Υποστήριξη στη γενικότερη λειτουργία του συνεργείου Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση πελατολογίου Υποστήριξη ταμείου Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος ΙΕΚ/ΤΕΙ Εμπειρία σε θέσεις εξυπηρέτησης πελατών Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών...

Sous Chef

AQUILA HOTELS & RESORTS, Αθήνα
πριν 7 ώρες
Η Aquila Hotels & Resorts, είναι ένας από τους πλέον καινοτόμους ξενοδοχειακούς ομίλους της Κρήτης – διαθέτοντας τέσσερις από τις πιο διάσημες μονάδες 5* του νησιού. Η φιλοξενία είναι για εμάς τρόπος ζωής και η πολυτέλεια, το πάθος μας.  Η έμπειρη ομάδα καταρτισμένου ανθρώπινου δυναμικού με πολυετή εμπειρία στον κλάδο, είναι το στοιχείο που μας φέρνει στην κορυφή.  Στόχος μας...