Assistant Housekeeping Manager - Messonghi
MITSIS HOTELS
Πλήρης απασχόλησηΜε 24 ξενοδοχεία, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 9 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο, την Σαντορίνη και τη Χαλκιδική, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στο ξενοδοχείο του Messonghi στην Κέρκυρα:
Περιοχή: Κέρκυρα
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή/Πλήρης
Ref: HO / ASHKC
Σκοπός
Ως Assistant Housekeeping Manager θα υποστηρίζετε την Executive Housekeeping Manager του ξενοδοχείου σε όλες τις εργασίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος, την διατήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης, της παρακολούθησης των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων.
Αρμοδιότητες
- Είναι αρμόδια για την καθημερινή ομαλή λειτουργία του τμήματος, τη διασφάλιση τήρησης των υψηλών προτύπων καθαριότητας και τακτοποίησης των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου.
- Προγραμματίζει τις βάρδιες του προσωπικού της σύμφωνα με την καθημερινή λειτουργία και τις ανάγκες που προκύπτουν.
- Είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματική και άμεση εφαρμογή των Λειτουργικών Προτύπων (SOPs) που αφορούν στο τμήμα και τη συγκεκριμένη θέση εργασίας, τηρώντας τους κανονισμούς του Ομίλου, τους κανόνες Υγιεινής & Ασφάλειας και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις.
- Επιβλέπει τον καθαρισμό των δωματίων, των κοινόχρηστων και των βοηθητικών χώρων του προσωπικού ώστε να τηρούνται όλα τα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας.
- Καθοδηγεί και εκπαιδεύει και επιβραβεύει το προσωπικό της με βάση τα υψηλά ποιοτικά πρότυπα
- Ανταποκρίνεται άμεσα και με επαγγελματικό τρόπο σε τυχόν αιτήματα πελατών.
- Συνεργάζεται με το τμήμα Συντήρησης και Υποδοχής ώστε να καταγράφονται και να επιλύονται άμεσα τυχόν βλάβες ή φθορές όπου εντοπίζονται
- Συμβάλλει στη διαχείριση των αποθεμάτων και των παραγγελιών του τομέα ευθύνης της.
- Ενημερώνει άμεσα για τυχόν απολεσθέντα και ξεχασμένα αντικείμενα πελατών.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Εμπειρία τουλάχιστον 5 χρόνια στο τμήμα Housekeeping σε ξενοδοχείο 4* ή 5*.
- Επιθυμητή γνώση Αγγλικών (γραπτών & προφορικών).
- Καλή γνώση εφαρμογών MS Office.
- Βασική γνώση Protel θα θεωρηθεί επιπλέον προσό.
Δεξιότητες
- Επαγγελματισμός, Αξιοπιστία & Υπευθυνότητα.
- Προσοχή στη λεπτομέρεια & την ποιότητα.
- Προσαρμοστικότητα.
- Συνεργασία & Ομαδικότητα.
Παροχές:
Τι προσφέρουμε
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Μεταβλητό Bonus επίτευξης μηνιαίων στόχων.
- Εργασία σε ένα όμιλο με ανθρωποκεντρική αντίληψη και σεβασμό στο περιβάλλον, που επενδύει έμπρακτα και ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες.
- Διαρκή εκπαίδευση σύμφωνα με τα πρότυπα και τη δυναμική εξέλιξη της εταιρίας.
- Προοπτικές επαγγελματικής ανέλιξης σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο όμιλο.
- Διαμονή μονόκλινη ή με συγκατοίκηση.
- Πλήρης Διατροφή.
Για όλες τις αιτήσεις και τα στοιχεία που θα υποβληθούν, θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
Μπορείτε να προωθήσετε το βιογραφικό σας, στο [email protected] ή να ακολουθήσετε το link "Αποστολή Βιογραφικού"
Μπορείς να μάθεις περισσότερες πληροφορίες για τον όμιλο Mitsis ακολουθώντας τα παρακάτω link :
https://www.mitsis.com/en
https://www.mitsis.com/en/career/form?utm_source=website&utm_medium=career_page&utm_campaign=career-form
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό