Recruiter

IntouchCX
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα
About IntouchCX

IntouchCX is a global leader in customer experience management, digital engagement, and AI and automation solutions. We immerse ourselves in your world with curiosity, creativity, and innovation to deliver exceptional results. For over 20 years, we have scaled with soul to become a disruptive industry leader by building trusted long-term relationships with our brand partners and empowering our people to drive positive change.

To learn more about us and our culture, follow the link to Our Story - https://youtu.be/GinyJ-abWJs

About The Job

The Recruiter position is responsible for conducting interviews for agent level roles, and making the best hiring decision in selecting the right candidates in order to reduce attrition. This position also plays an instrumental role in providing an outstanding experience for new hires within the onboarding process by providing details such as orientation and training dates and times, an outlet for questions, and next steps in the onboarding process.

As Recruiter, You Will…

  • Meet daily with Recruiting Manager to determine daily hiring needs
  • Create positive experiences by building trust and transparency with Candidates
  • Interact with applicants via phone, video, and/or in person
  • Respond to inquiries from Candidates
  • Process and track applicants in an Applicant Tracking System
  • Recommend ways of improving recruiting process
  • Participate in job fairs & hiring events
  • Build relationships with internal employees
  • Ensure the onboarding process runs smoothly by providing details such as orientation and training dates and times, an outlet for questions, and next steps in the onboarding process

As Recruiter, You Have…

  • High school diploma or equivalent is required
  • 1 year customer service, BPO, or retail experience
  • 1 year recruiting experience in a fast-paced, high volume call center environment or related industry is a plus
  • Must be comfortable on phones or in person 8 hours a day
  • Maintain a secure, high speed internet connection
  • Outstanding interpersonal skills
  • Possess active listening skills
  • A love for interacting with diverse groups of people
  • Ability to work in a fast-paced, hectic, changing environment
  • Ability to handle a high volume of work
  • Ability to organize and follow-up multiple tasks/details with accuracy and timeliness
  • Ability to take notes while conducting an interview
  • Ability to maintain confidentiality at all times
  • Strong computer skills and ability to do intermediate mathematical functions
  • Ability to adhere to all organizational policies and procedures
  • Ability to work a variety of shifts, including days, evenings, weekends and holidays
  • Goal oriented and strive to hit targets
  • Ability to use micro-sales skills
  • Passionate about Recruiting

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Βοηθός Λογιστή

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ, Αθήνα
πριν 11 λεπτά
Εξαγωγική εταιρεία με έδρα στη Μάνδρα Αττικής ζητά να προσλάβει Βοηθό Λογιστή για πλήρη πενθήμερη απασχόληση. Απαραίτητα Προσόντα: Ο Ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να έχει τα παρακάτω απαραίτητα προσόντα: Τουλάχιστον 1 έτος προϋπηρεσίας σε ανάλογη θέση Επιμόρφωση Οικονομικής - Λογιστικής Κατεύθυνσης (ΙΕΚ-ΤΕΙ) Γνώσεις ΕΛΠ,-Καταχωρήσεις Αγορών-Δαπανών Γνώση Αγγλικών Ευχέρεια χρήσης λογιστικών προγραμμάτων, επιθυμητή η γνώση Atlantis ή παρόμοιου προγράμματος Παροχές: H...

Floor Houseman (Βοηθός Ορόφων), Hotel Grande Bretagne & King George

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΛΑΜΨΑ ΑΕ , Αθήνα
πριν 41 λεπτά
Our Hotels’ team seeks to fill the position of: Floor Houseman ( Καμαριέρης – Βοηθός Ορόφων ) Will be reporting to the Complex Director of Quality Assurance & Housekeeping Duties and Responsibilities to include: Assist in the exceptional Guest Service our Hotels are renown for and all Guest request Preparation of Rooms for Hotel Guest Stay, and adhere to all...

APPLICATION SPECIALIST (ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ) ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΝΕΑ ΕΠΙΜΕΝΤ ΜΕΠΕ, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Οι αρμοδιότητες της θέσης περιλαμβάνουν: Χειρισμό Μηχανημάτων Νοσοκομειακής Χρήσης Eκπαίδευση Νοσηλευτικού Προσωπικού και Διασφάλιση Ενδεδειγμένου Επιπέδου Λειτουργίας του Εξοπλισμού και των Προϊόντων της Εταιρίας Εταιρική και Προϊοντική Προβολή και Προώθηση Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με Ειδίκευση στους Τομείς Παραϊατρικών Επαγγελμάτων Γνώση Αγγλικών & Η/Υ – MS Office Άδεια Οδήγησης Ι.Χ. Ευχάριστη Προσωπικότητα με πολύ καλή Δυνατότητα Επικοινωνίας Η...