Telecom Invoicing Assistant (έργα FTTH)

EUROAXES SA
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Πληροφορίες για την εταιρεία


To EUROAXES GROUP είναι ένας σύγχρονος όμιλος που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις τεχνολογίας με υψηλή προστιθέμενη αξία, τόσο σε ιδιωτικές όσο και σε δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς.


Βασικός σκοπός του EUROAXES GROUP είναι να αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη των πελατών της, στην επίτευξη των στόχων τους, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα των δομών και των λειτουργιών τους, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη και κερδοφορία τους.


Ο συγκερασμός των ποικίλων δεξιοτήτων και πολύτιμων εμπειριών του στελεχιακού δυναμικού που την αποτελεί, σε συνδυασμό με σημαντικές στρατηγικές συνεργασίες, επιτρέπει στον Όμιλο EUROAXES να παρουσιάσει ως integrator μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών, που απευθύνονται:



  • Σε παρόχους ολοκληρωμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και πρόσβασης.

  • Σε φορείς στον τομέα του Τουρισμού όλων των μεγεθών μέσω των λύσεων Hospitality.

  • Σε Δήμους και Περιφέρειες μέσω καινοτόμων λύσεων για την δημιουργία Smart Cities.

  • Σε κτιριακές εγκαταστάσεις με πρωτοποριακά δίκτυα ΙCT.


Περιγραφή Θέσης


Η θέση του Telecom Invoicing Assistant (έργα FTTH) για τηλεπικοινωνιακά έργα θα στελεχώσει τη Διεύθυνση Technical Operations του Ομίλου Euroaxes.


Οι αρμοδιότητές του, μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:



  1. Τιμολογήσεις τεχνικών/τηλεπικοινωνιακών έργων (FTTH)

  2. Συστημική διαχείριση των επιμετρήσεων

  3. Αποχρέωση και έλεγχος χρησιμοποιηθέντων υλικών σε κατασκευές

  4. Επιμερισμός κοστολόγησης έργων σε συνεργεία συνεργατών και inhouse


Απαραίτητα προσόντα:



  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ σε τμήματα Μηχανικών ή Πληροφορικής

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση procurement & invoicing/οικονομικής αποτύπωσης και διαχείρισης εργασιών τεχνικών/τηλεπικοινωνιακών έργων

  • Υψηλά επίπεδα αντίληψης σε τεχνικές προδιαγραφές/κατασκευές έργων

  • Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, διαχειριστικών προγραμμάτων & MS Office

  • Οργανωτικές δεξιότητες

  • Επικοινωνιακές δεξιότητες για επικοινωνία με συναδέλφους/συνεργάτες

  • Ομαδικό πνεύμα

  • Εχεμύθεια

  • Προσδιορισμός επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων

  • Ευελιξία, προσαρμοστικότητα

  • Ικανότητα διαχείρισης παράλληλων εργασιών

  • Διαχείριση χρόνου και ταχύτητα τέλεσης εργασιών

  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων



Τι προσφέρουμε:



  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών βάσει εμπειρίας και προσόντων

  • Σύμβαση Αορίστου χρόνου.

  • Παρέχουμε προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε μια αναπτυσσόμενη αγορά γεμάτη προκλήσεις.


Επικοινωνία


Τηλ : 2108210335 (εργάσιμες ημέρες από τις 09:00 έως 17:00)

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Εξωτερικός Πωλητής / Πωλήτρια

MARVA, Αθήνα
πριν 29 λεπτά
Εξωτερικός/ή πωλητής/πωλήτρια ζητείται από εταιρία ειδών οικιακού εξοπλισμού Marva ΑΕ για πολυκαταστήματα και supermarket στην περιοχή της Αττικής. Πενθήμερη εργασία. Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές:

ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΣ και ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ για το κατ/μα JUMBO ΠΑΙΑΝΙΑΣ

JUMBO A.E.E, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Αναζητούμε για το κατ/μα JUMBO ΠΑΙΑΝΙΑΣ εργαζόμενους για τους χώρους: ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΕΜΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ: Αξιοκρατικό περιβάλλον εργασίας Άριστες προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε σύντομο χρονικό διάστημα Συστηματική και ευρύτατη εκπαίδευση Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον  

Διευθυντής-τρια Καταστήματος-Ανατολική Θεσσαλονίκη

Pepco, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Είμαστε σίγουροι ότι θα αγαπήσεις τη δουλειά σου στην PEPCO γιατί εγγυόμαστε : • Σταθερό εργασιακό περιβάλλον – Συμβάσεις αορίστου χρόνου • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών - Σταθερές πληρωμές  • Bonus βάσει των πωλήσεων & αποτελεσμάτων του καταστήματος • Έκπτωση στα προϊόντα μας έως 20% • Ευκαιρίες εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης • Υποστήριξη και καθοδήγηση από μια φιλική ομάδα Τα καθήκοντά...