Γραμματέας - Διαχειρίστρια/-στης Social Media
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Πλήρης απασχόληση
Λάρισα
Από εμπορική εταιρεία τροφίμων με έδρα την Λάρισα, ζητείται Γραμματέας - Διαχειρίστρια/-στης Social Media.
Αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη
- Διαχειρίζεται τις σελίδες της εταιρείας στα Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube κ.ά.)
- Σχεδιάζει καμπάνιες για τα Social Media
- Παρακολουθεί την αγορά και τους ανταγωνιστές
- Σχεδιάζει στρατηγικές email marketing
- Δημιουργεί περιεχόμενο για αύξηση του κοινού, του engagement και των conversions (content marketing)
- Συνεργάζεται με φωτογράφους, γραφίστες, video producers, copywriters και product managers για τη δημιουργία περιεχομένου
- Δημιουργεί και επεξεργάζεται γραφικά (φωτογραφίες, video) για ανάρτηση στα Social Media
- Ενημερώνεται και ερευνά νέα digital trends και δοκιμάζει καινούρια εργαλεία
- Δημιουργεί και παρουσιάζει αναφορές στο τμήμα Marketing και στο τμήμα Πωλήσεων
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πολύ καλή γνώση των Social Media (Διαχείριση σελίδων)
- Πολύ καλή γνώση Facebook Ads (executing, monitoring, optimizing)
- Πολύ καλή γνώση Google Ads (executing, monitoring, optimizing)
- Άριστη κατανόηση και χρήση εργαλείων online marketing
- Αναλυτική σκέψη
- Διαχείριση χρόνου και ανταπόκριση σε deadlines
Παροχές:
- Σταθερός μισθός με ασφάλιση συν μπονους
- Αορίστου χρόνου σύμβαση
- Δυνατότητα εξέλιξης
- Άψογο περιβάλλον
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Βοηθός Ψηστη
ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ,
Λάρισα
πριν 2 μέρες
Ζητείται βοηθός ψήστη για μόνιμη εργασία σε ψητοπωλείο στην Λάρισα. Για περισσότερες πληροφορίες ο υποψήφιος μπορεί να εισέλθει στην επιχείρηση καθημερινά μετά τις 7, στον λόφο φρούριο. Απαραίτητα Προσόντα: Μόνιμος κάτοικος Λάρισας Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις Παροχές:
Help Desk Technical Tier I Support
Trace Systems Inc.,
Λάρισα
πριν 2 εβδομάδες
Job Title Help Desk Technical Tier I Support Location Larissa, Greece The Help Desk Technical Tier I Support position will provide information and assistance resources that troubleshoot problems with computers or similar products on the network. Field trouble calls via the phone and computer trouble ticketing system. Perform laptop imaging. Conduct basic IP troubleshooting. Build user accounts on the domain....
Dutch Customer Support Specialist in Greece (Fully Remote)
Oceanic View Solutions,
Λάρισα
πριν 3 εβδομάδες
Are you passionate about delivering excellent customer service and solving problems? Join us as a Customer Support Agent and assist customers while working from home! About the Position: As a Customer Support Agent, you'll be the first point of contact for customers seeking assistance. Your exceptional communication and problem-solving skills will ensure a seamless support experience. Key Responsibilities: Respond to...