Προσωπικό καθαριότητας (Αεροδρόμιο Αθήνας)

MAINTENANCE MASTER
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Η εταιρία μας, Maintenance Master δραστηριοποιείται στον κλάδο της παροχής υπηρεσιών στον τομέα της καθαριότητας εδώ και 24 χρόνια.

Έχοντας ως βασική αρχή μας την καλή επικοινωνία και τον παράγοντα άνθρωπο, επιλέγουμε τους συνεργάτες μας όχι από την ηλικία, το φύλλο, ή την εθνικότητα τους, αλλά κυρίως από τον χαρακτήρα, την προθυμία, την όρεξη για εργασία, την ευελιξία και το ομαδικό τους πνεύμα!

Σύμφωνα με τα παραπάνω, επιθυμούμε να προσλάβουμε μια ομάδα έμπειρων ατόμων που θα εργαστούν σε διάφορα σημεία/πόστα του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος (Σπάτα) και η κύρια εργασία τους θα είναι ο καθαρισμός του κάθε σημείου πόστου που θα αναλάβουν.

Τα σημεία/πόστα στα οποία θα εργάζεστε σύμφωνα με το πρόγραμμα είναι:

Αίθουσες Αναμονής Επιβατών

  • Τι θα κάνετε: καθαρισμό και φροντίδα του κάθε πόστου που θα αναλάβετε όπως λάντζα, κουζίνα, μπουφές, τουαλέτες, σάλα, μπαρ (τα πόστα δεν επιλέγονται)

Γραφεία διοίκησης και πίστας

  • Τι θα κάνετε: καθαρισμό γραφείων, τουαλετών, κουζινών, κοινόχρηστων χώρων

Υπόστεγα και Αποθήκες

  • Τι θα κάνετε: καθαρισμό εγκαταστάσεων, κοινόχρηστων χώρων, τουαλετών, διαχωρισμό απορριμμάτων.

Τουαλέτες & Αποκομιδή Απορριμμάτων VIP Αιθουσών

  • Τι θα κάνετε: καθαρισμό τουαλετών και αποκομιδή απορριμμάτων

Γενικοί Καθαρισμοί

  • Τι θα κάνετε: γενικούς καθαρισμούς στους χώρους που θα σας αναθέτει ο προϊστάμενος σας σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών.

Τα σημεία/πόστα δεν επιλέγονται και μπορεί να εναλλάσσονται και να διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών μας. Θα εργάζεστε σε κυλιόμενο πρόγραμμα (διάφορες βάρδιες). Κάποιες από τις βάρδιες, ανάλογα το πόστο και το σημείο, μπορεί να είναι: 02.30-10.30, 04.00-12.00, 05.00-13.00, 06.00-14.00, 07.00-15.00, 09.00-17.00, 12.30-20.30, 13.00-21.00, 14.00-22.00, 16.00-24.00, 17.00-01.00, 22.00-06.00)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προϋπηρεσία στον τομέα καθαρισμού, επιθυμητή
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Αντίληψη
  • Εχεμύθεια
  • Ανάληψη ευθυνών
  • Τήρηση διαδικασιών & κανόνων εταιρίας
  • Επαγγελματικό προφίλ και προσεγμένη εμφάνιση
  • Όρεξη για μάθηση και εξέλιξη στην εργασία
  • Ευελιξία στα ωράρια εργασίας
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Πιστοποιητικό υγείας (διάρκεια ισχύος 5 έτη)
  • Ευγένεια, καλή επικοινωνία, όρεξη για εργασία, προθυμία, ευελιξία, συναδελφικότητα, ομαδικότητα και ειλικρίνεια οι 8 κανόνες της επιτυχίας!
Η εργασία είναι 12μηνη, με σύμβαση αορίστου χρόνου, 8ωρη, πενθήμερη με 2 ρεπό την εβδομάδα σε κυλιόμενο πρόγραμμα (διάφορες βάρδιες).

Παροχές:

  • Ασφάλιση
  • Δωροεπιδόματα
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • 963€ μεικτές αποδοχές
  • + 75% για Κυριακές/Αργίες
  • +25% για νυχτερινά ωράρια (από 22.00 έως 06.00)
  • Ο μισθός μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με τις μέρες/ώρες που εργάζεστε
  • Άμεση πρόσληψη

Θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε και να μας γνωρίσετε από κοντά και να συζητήσουμε την πιθανότητα μιας εξαιρετικής και αμφίδρομης συνεργασίας με κοινό στόχο την επιτυχία! Μπορείτε εναλλακτικά να μας στείλετε το βιογραφικό σας.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Γραμματεία - Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης

ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Αναζητείται από ΚΕΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ για Πλήρη/Μερική Απασχόληση, Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης με Απαραίτητη εμπειρία και προϋπηρεσία. Περιοχή: Μαρούσι Αττικής Απαραίτητα Προσόντα: Απαραίτητη Εμπειρία σε θέση Γραμματείας Ευελιξία, δημιουργικότητα και οργανωτικές δεξιότητες Παροχές:

Υπάλληλος Τιμολόγησης

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ, Αθήνα
πριν 7 ώρες
Ζητείται Yπάλληλος Τιμολόγησης από εμπορική εταιρεία ξηρών καρπών με έδρα τον Πειραιά. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Καθήκοντα: Τιμολόγηση (Γνώση έκδοσης παραστατικών) Καταχώρηση εισπράξεων & πληρωμών και κλείσιμο ημερήσιου ταμείου Καταχώρηση παραστατικών Οργάνωση Γραφείου Διαχείριση Ηλεκτρονικής αλληλογραφίας Τηλεφωνική επικοινωνία - εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας MYDATA Απαραίτητα Προσόντα: Ελάχιστη προϋπηρεσία 3 έτη σε αντίστοιχη θέση εργασίας Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία και...

Βοηθός Λογιστή (Assistant Accountant)

RVU Distribution S.A., Αθήνα
πριν 8 ώρες
Η  RVU Distribution  είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εμπορική εταιρεία πολυτελών ειδών στο χώρο της μόδας στην Ευρώπη και ο επίσημος διανομέας των διεθνών εμπορικών σημάτων Barbour, Marc O'Polo, Happy Socks, Samsonite και Scotch & Soda στην Ελληνική Αγορά. Με γνώμονα την υψηλή ποιότητα, δημιουργεί πρότυπα στην αγορά, μέσω καταστημάτων λιανικής πώλησης, ηλεκτρονικού εμπορίου και χονδρικής.   RVU: Building partnerships, Delivering excellence  ...