With Relocation Support- Hebrew Social Media Specialist

WorldClassTalents
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Key Responsibilities:

  • Review and moderate Hebrew content to ensure compliance with company policies.
  • Detect and remove inappropriate, harmful, or offensive material.
  • Escalate any complex issues for further investigation.
  • Apply content moderation policies with consistency and accuracy.
  • Stay updated on the latest platform guidelines and policy changes.


Requirements:

  • Fluency in Hebrew and B2 English proficiency.
  • Strong attention to detail and good decision-making skills.
  • Ability to handle sensitive content with discretion.
  • Prior experience in content moderation is an advantage but not mandatory.


Work Location:

  • This is an on-site position in Thessaloniki with a permanent contract after a 6-month probationary period.


Relocation Package:

  • Two weeks of hotel accommodation upon arrival.
  • Airport pickup provided.
  • Assistance with finding housing, including up to EUR 350 support for real estate costs.
  • Full support with necessary documentation processes.


Benefits:

  • Competitive salary, paid over 14 months.
  • Meal allowance of EUR 85/month.
  • Transport allowance of EUR 65/month.
  • Comprehensive private health insurance.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Social Media Expert

MAKE ME UP, Θεσσαλονίκη
πριν 3 ώρες
Στην MAKE ME UP θέλουμε να αναπτύξουμε την online εμπειρία των πελατών μας και για αυτόν τον λόγο, αναζητούμε νέα άτομα για την ομάδα μας! Απαραίτητα Προσόντα: Πόρωση με τα social media, το περιεχόμενο τους και το e-commerce 2 έτη απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Χαμόγελο και όρεξη για εργασία και εξέλιξη Άμεση εξυπηρέτηση των online πελατών Άριστη γνώση της...

Λογιστής (Διπλογραφικό Λογιστικό Σύστημα)

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΡΕΦΙΔΗΣ, Θεσσαλονίκη
πριν 6 ώρες
Η SEREFIDIS & PARTNERS ιδρύθηκε το 1992 με έδρα τη Θεσσαλονίκη . Παρέχει λογιστικές, φοροτεχνικές, μισθοδοτικές και οικονομικές - συμβουλευτικές υπηρεσίες στο πελατολόγιο της το οποίο επιχειρεί στην μεταποίηση, στο εμπόριο, στον τουρισμό και στην παροχή υπηρεσιών. Για τις λειτουργικές απαιτήσεις του γραφείου μας θέλουμε να εντάξουμε στην ομάδα μας: Λογιστή / Λογίστρια με πέντε (5) έτη επαγγελματική εμπειρία στην...

Υπάλληλοι Πωλήσεων και οργάνωσης Marketing

DBSOFT, Θεσσαλονίκη
πριν 16 ώρες
Κύρια αρμοδιότητα τής θέσης είναι η αύξηση πελατολογίου και η συντήρηση του υπάρχοντος. Παρακάτω αναλύονται πλήρως τα καθήκοντα της εργασιας: 1) Δημιουργία προσφορών και αποστολής στο email τού πελάτη 2) Επικοινωνία με πελάτες που ενδιαφέρονται μέσω τηλεφώνου,email η viber 3) Εξυπηρέτηση πωλήσεων για το ήδη υπάρχων πελατολόγιο 4) κλείσιμο εξωτερικών ραντεβού και επίσκεψης, σε περίπτωση που ο πελάτης βρίσκεται Θεσσαλονίκη...