Junior People Engagement Operations Administrator

PPC S.A.
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Junior People Engagement Operations Administrator (Attica)

The world of energy is constantly growing and evolving! At PPC (Public Power Corporation), we are looking for people with enthusiasm, knowledge, and positive energy, who want to take their careers one step further. With a team spirit, trust, and empathy, we strive to create a work environment with equal opportunities and respect for everyone, without discrimination.

If you are interested in your personal and professional development in an environment with a pleasant atmosphere and favorable benefits, we invite you to submit your application today. Your future is here!


Find your place in the world of energy. Apply now!


Responsibilities:

  • Supports the implementation of communication plans related to the services, policies and practices of the Group Division of Human Resources & Organization, to enhance satisfaction and promote meaningful connections between employees
  • Supports the implementation of communication strategies and leverages knowledge to enhance engagement, by contributing to the creation of a supportive and inclusive work environment
  • Participates in the data collection and analysis to assess the effectiveness of employee engagement initiatives


Requirements:

  • Bachelor’s degree from a University or College in Marketing or Business Administration or in other related field
  • Master's degree in Science will be considered an additional qualification
  • At least one (1) year of relevant experience in actions aimed at enhancing work engagement and in internal communication campaigns
  • Experience in large companies will be considered an additional qualification
  • Knowledge of SPSS will be considered an additional qualification
  • Knowledge of Microsoft Office programs (Excel, Word, PowerPoint) & Internet
  • Good knowledge of the English language


Competencies:

  • Accountability and result orientation
  • Customer orientation
  • Cross functional collaboration
  • Influencing
  • Personal development
  • Change management


Benefits:

  • Inclusive working environment
  • Continuous training and participation in development activities
  • Group health and life insurance program
  • Reduced electricity consumption invoice

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Ζαχαροπλάστες

ΟΛΥΡΑ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΑ, Αθήνα
πριν 8 ώρες
Από αλυσίδα αρτοζαχαροπλαστείων στα βόρεια προάστια και συγκεκριμένα στις περιοχές Χολαργός, Ψυχικό, Βριλήσσια , ζητούνται Ζαχαροπλάστες. Θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Παροχές:

Sales Support Admin

MEDIA STROM, Αθήνα
πριν 9 ώρες
Σκοπός Θέσης: Παρέχει υποστήριξη στην εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης Πωλήσεων με σκοπό την επίτευξη του στόχων και την ενίσχυση της παραγωγικότητας της ομάδας. Απαιτήσεις Θέσης: Τηρεί επικαιροποιημένο πρόγραμμα επισκέψεων της ομάδας Πωλήσεων (Retail & B2B), σύμφωνα με καθορισμένο χρονοδιάγραμμα. Προετοιμάζει αναφορές και παρουσιάσεις πωλήσεων. Συντονίζει και προετοιμάζει συναντήσεις και εκδηλώσεις Πωλήσεων. Τηρεί και ενημερώνει αρχεία με στοιχεία πωλήσεων. Διατηρεί επικαιροποιημένο...

Εργοδηγός Αποθήκης

PERFECT PET, Αθήνα
πριν 10 ώρες
H Perfect Pet , ηγέτης στον κλάδο των κατοικίδιων ζώων συντροφιάς, στα πλαίσια της δυναμικής της ανάπτυξης, επιθυμεί να προσλάβει για την αποθήκη στον Ασπρόπυργο: Εργοδηγό Αποθήκης . Αρμοδιότητες: Ευθύνη για την εποπτεία των εργασιών με σκοπό την ομαλή και αποτελεσματική υλοποίηση των επιμέρους διαδικασιών της αποθήκης. Εποπτεία και υλοποίηση διαδικασιών παραλαβής, διαχείρισης, αποστολής και διακίνησης εμπορευμάτων καθώς και επιστρεφόμενων...