Booking Specialist Interni Restaurant Mykonos

N.VARVERIS MODA BAGNO S.A
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Booking Specialists


Interni Restaurant in Mykonosis currently looking for enthusiastic and detail-oriented individuals to join our Reservations Team. As a member of our team, you'll be responsible for managing reservations, assisting guests with booking inquiries, and ensuring a seamless and efficient reservation process. Your role will involve maintaining accurate records, providing exceptional customer service, and accommodating guests' needs.


Required skills



  • Strong communication and interpersonal skills

  • Excellent organizational and multitasking abilities

  • Proficiency in managing reservation systems or willingness to learn

  • Customer-oriented approach with a focus on guest satisfaction

  • Attention to detail and accuracy in managing reservations

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Security DevOps Engineer

Deutsche Telekom Cloud Services, Αθήνα
πριν 3 ώρες
Do you want work in one of the best engineering teams in the tech industry? If yes, join us at TDI Deutsche Telekom where enthusiastic people shape the future of telecommunication, working on innovative and agile projects to create an extraordinary customer experience. Who we are? Deutsche Telekom Cloud Services was established in 2015 as part of Deutsche Telekom Group,...

Hotel Operations Manager - Naxos

HotelBrain, Αθήνα
πριν 7 ώρες
Operations Manager Responsible to provide customer focused service to the guests ensuring their stay will become an unforgettable experience. Key responsibilities Ensure that Front desk operations (check-in/out, payments, keep area tidy, answer and redirect all incoming calls and e mails, receive letters or packages and distribute them) are carried out in a smooth and exceptional manner, manage all tasks, their...

Υπάλληλος Γραφείου

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, Αθήνα
πριν 7 ώρες
Εταιρεία επιθυμεί να προσλάβει Υπάλληλο Γραφείου για τη στελέχωση του τμήματος Γραμματειακής Υποστήριξης - B2B Customer Support Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1-2 ετών σε αντίστοιχη θέση εμπορικού τμήματος ή λογιστηρίου με εμπειρία στην χρήση εμπορικών προγραμμάτων ERP Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Άριστη γνώση Αγγλικών Oργανωτικές, επικοινωνιακές, multitasking ικανότητες Εργατικότητα, ταχύτητα και συνέπεια...