Front Office Manager

SANI / IKOS GROUP
Πλήρης απασχόληση
Κως

Your main purpose

Mission: As a Front Office Manager, you will design tailored hospitality experiences for our guests by providing friendly, efficient, and elegant service.

Management: Ensure that all services of the Front Office Desk are carried out in a smooth and exceptional manner. Monitor guest feedback and reviews, taking proactive measures to address any issues and contin-uously improve the guest experience. Maintain effective communication with all related departments.

Supervision: Identify training needs to develop and manage performance. Participate in departmental em-ployees’ selection. Develop and implement strategies to enhance the overall guest experience, ensuring high levels of satisfaction and loyalty.

Requirements:

  • Previous experience as a Front Office Manager or similar role preferably in a 5* luxury hotel.
  • Degree in Hospitality Management / Tourism.
  • Computer Literacy and knowledge of Hospitality software (Opera, Fidelio).
  • Fluency in English.
  • Fluency in a second language (Russian, German, French).
  • Strong communicative, interpersonal, managerial & problem-solving skills.

Benefits:

Team: Becoming a member of an organization that cares about its people, the environment, and the local communities.

Grow: Have room to grow and develop via numerous opportunities for learning, professional development, and career advancement.

Care: Competitive remuneration package, Accommodation & daily transportation, Full board meals, Departmental training.

Απαραίτητα Προσόντα:

Παροχές:

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Βοηθός Προϊσταμένης

AEOLOS BEACH HOTEL, Κως
πριν 6 μέρες
Το πλήρως ανακαινισμένο 4* Aeolos Beach Hotel στην Κω ζητά για τη σεζόν του 2025 Βοηθό Προϊσταμένης Ορόφου (Housekeeping) Κύρια καθήκοντα: •Διασφαλίζει ότι τηρούνται τα πρότυπα καθαριότητας του ξενοδοχείου •Λαμβάνει σχόλια από τους πελάτες σε σχέση με την ποιότητα των υπηρεσιών και προτείνει διορθωτικά μέτρα •Εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία του τμήματος •Παρακινεί και επιβλέπει την ομάδα Housekeeping του ξενοδοχείου Απαραίτητα...

Captain - KOS

MITSIS HOTELS, Κως
πριν 6 μέρες
Πρωτοπορώντας εδώ και 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία , την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα. Με 23 ξενοδοχεία εκ των οποίων τα 15 ιδιόκτητα, τα 5 μισθωμένα και τα 3 υπό διαχείριση, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 8 προορισμούς σε όλη...

Α' & Β' Σερβιτόροι

AEOLOS BEACH HOTEL, Κως
πριν 1 εβδομάδα
Το 4* πλήρως ανακαινισμένο Aeolos Beach Hotel στην Κω ζητά για τη σεζόν του 2025 Α' & Β' Σερβιτόρους Κύρια καθήκοντα: Εξυπηρέτηση των πελατών του εστιατορίου Προετοιμασία του χώρου εστίασης καθώς και του εξοπλισμού (στρώσιμο τραπεζιών και τοποθέτηση μαχαιροπήρουνων) Έλεγχος καθαριότητας και παρουσίασης του εξοπλισμού προτού χρησιμοποιηθεί Λήψη παραγγελιών αναλόγως πόστου και παράδοση αυτών Λοιπά καθήκοντα όπως μαζέματα τραπεζιών, καθαριότητα...