B' Σερβιτόροι Εστιατορίου
ASTIR ODYSSEUS KOS RESORT & SPA
Πλήρης απασχόληση
Κως
Το ξενοδοχείο Astir Odysseus Resort & Spa 5* επιθυμεί να προσλάβει προσωπικό για τη σεζόν 2025 :
B' Σερβιτόροι Εστιατορίου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Εμπειρία σε ανάλογη θέση θα εκτιμηθεί
- Απαραίτητη γνώση Αγγλικών
- Διάθεση και ικανότητα για ομαδική εργασία
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων
- Ιδανικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα εξέλιξης
- Συνεχής εκπαίδευση
- Bonus αποδοτικότητας
- Διαμονή/διατροφή για κατοίκους εκτός Κω
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικόΠαρόμοιες εργασίες
Bartender – KOS
MITSIS HOTELS,
Κως
πριν 6 μέρες
Πρωτοπορώντας εδώ και 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα. Με 23 ξενοδοχεία εκ των οποίων τα 15 ιδιόκτητα, τα 5 μισθωμένα και τα 3 υπό διαχείριση, 8,000 δωμάτια και πάνω από 5,000 εργαζόμενους σε 8 προορισμούς σε όλη την...
Beach / Pool Attendant
SANI / IKOS GROUP,
Κως
πριν 1 εβδομάδα
Your main purpose Mission: As a beach/pool attendant you will design tailored beach experiences for our guests by providing friendly, efficient, and elegant service. Tailored Service: Provide a warm and friendly welcome to all guests. Monitor the beach/pool and escort guests to their desired sunbed area. Restock beach supplies such as towels and align the sunbeds when guests leave. Always...
Sous Chef
SANI / IKOS GROUP,
Κως
πριν 2 εβδομάδες
Your main responsibilities Ensure that all dishes from all sections are prepared consistently and according to standard recipes Assist the Chef de Cuisine in ensuring that all culinary standards comply with company and resort policies and procedures Monitor food and operating costs and control these by reducing waste Manage the kitchen team in the Chef de Cuisine's absence Training employees...