Fleet Management Coordinator

OB STREEM AE
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη
Στην OB Streem, είμαστε πρωτοπόροι στον τομέα των logistics. Ξεκινάμε μια νέα, τολμηρή πορεία, αυξάνοντας τη δυναμική μας, με στόχο να γίνουμε ένας ολοκληρωμένος πάροχος υπηρεσιών logistics, ικανός να προσφέρει έξυπνες λύσεις για πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Μεγαλώνουμε και βελτιωνόμαστε, με οδηγό την εμπειρία και την κληρονομιά των εταιρειών μας, Orphee Beinoglou, γνωστή διεθνώς ως ORBIT (Orphee Beinoglou International Transports) και Makios Logistics. Από την πρώτη, κληρονομούμε μια παράδοση που ξεπερνά τα εκατό χρόνια, έχοντας θέσει τα υψηλότερα πρότυπα στις υπηρεσίες μεταφοράς, μετακίνησης και logistics στα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο. Από τη δεύτερη, αντλούμε τη δυναμική μιας επιχείρησης 90 ετών που εξελίχθηκε σε έναν κορυφαίο διαχειριστή logistics κάθε είδους, διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους στόλους φορτηγών στην περιοχή των Βαλκανίων.

Στα πλαίσια της συνεχούς επέκτασης των δραστηριοτήτων της, η ΟΒ Streem αναζητά Fleet Management Coordinator για τις εγκαταστάσεις της στο Καλοχώρι.


Αρμοδιότητες της Θέσης:

  • Διαχείριση ιδιόκτητου στόλου της εταιρίας (Trucks-Trailers).
  • Έλεγχος, καταγραφή και τήρηση των εγγράφων του στόλου μεταφοράς.
  • Διεκπεραίωση προετοιμασίας και ταξινόμησης των νέων οχημάτων.
  • Προμήθεια και διαχείριση αναλωσίμων στόλου μεταφοράς.
  • Οργάνωση και παρακολούθηση διαδικασιών ποιότητας.
  • Καταγραφή δεδομένων και δημιουργία αναφορών (reports).

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ σε σχετικό τομέα δραστηριότητας.
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
  • Άριστη γνώση Microsoft office.

Επιθυμητά Προσόντα

  • Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αντίστοιχο αντικείμενο.
  • Εμπειρία σε χρήση πληροφοριακών συστημάτων (Atlantis, Oracle BI, Power BI).

Προσωπικά Χαρακτηριστικά

  • Οργανωτικότητα και συνέπεια.
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Διαχείριση χρόνου.

Παροχές:

  • Σταθερό μηνιαίο μισθό βάσει προϋπηρεσίας.
  • Μηνιαία παροχή ποσού μέσω κάρτας σίτισης για αγορές σουπερμάρκετ, καταστήματα εστίασης κλπ.
  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου πλήρους απασχόλησης.
  • Ιδιωτική ασφάλιση.
  • Οργανωμένο και άριστο περιβάλλον εργασίας.
  • Εκπαίδευση και εξέλιξη σε νέες τεχνολογίες.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Software Engineer (m/f/d)

infoteam Software, Θεσσαλονίκη
πριν 34 λεπτά
At infoteam , more than 300 employees develop individual software solutions for a wide range of markets – including the public services sector. Our modern software solutions pave the way for transparent and citizen-centric IT services, promoting the public's trust in our public-sector clients. We inspire our customers with agile teamwork and state-of-the-art software technologies. Creative solution development and dynamic...

Βοηθός Λογιστή

LELOSGROUP, Θεσσαλονίκη
πριν 1 ώρα
Ζητείται από μητρική εμπορική εταιρεία του ομίλου Lelosgroup, με έδρα τη Θεσσαλονίκη βοηθός λογιστή για πλήρη απασχόληση (πενθήμερη εργασία) με φυσική παρουσία και σύμβαση αορίστου χρόνου. Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος-η ΤΕΙ/ΑΕΙ (Κατεύθυνση λογιστικής) Προϋπηρεσία 3-5 ετών σε ανάλογη θέση Γνώση εισαγωγών- εξαγωγών, καθώς και τραπεζικών εργασιών, καταχώρησης διπλογραφικών βιβλίων, τήρησης αρχείου και λοιπών βοηθητικών εργασιών. Καλή γνώση ΕΛΠ, ΦΠΑ, καθώς και...

Junior Social Media Specialist- Hebrew Speaker in Thessaloniki

Tagline, Θεσσαλονίκη
πριν 10 ώρες
Responsibilities: Moderating and reviewing Hebrew content to ensure compliance with platform guidelines. Identifying and removing harmful or inappropriate content. Escalating issues when necessary for further investigation. Applying moderation guidelines consistently and accurately. Keeping up-to-date with platform updates and changes to content policies. What We’re Looking For: Native Hebrew speaker with strong proficiency in English (B2). Detail-oriented with the ability to...