Πωλητής B2B
AREBAS - Α. ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ
Πλήρης απασχόλησηΑρμοδιότητες:
Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου και ανάπτυξη νέου.
Διασφάλιση και επίτευξη των στόχων και του στρατηγικού πλάνου πωλήσεων.
Σύνταξη των οικονομικών προσφορών.
Δημιουργία, σχεδιασμός και προβολή παρουσιάσεων με προϊόντα της εταιρίας.
Άμεση συνεργασία με τα μέλη της ομάδας πωλήσεων και το τμήμα back office για τον ορθό προγραμματισμό και παρακολούθηση των παραγγελιών κατά την εκτέλεσή τους.
Σύνταξη και παρουσίαση αναφορών, αξιολογήσεων και τεκμηριώσεων προς το τμήμα πωλήσεων, τη διοίκηση ή για εσωτερική ενημέρωση.
Παρακολούθηση όλων των πωλήσεων στο σύστημα CRM της εταιρίας.
Συμμετοχή σε εκθέσεις και συνέδρια για λογαριασμό της εταιρείας.
Απαραίτητα προσόντα:
Απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (Επιθυμητή η εκπαίδευση σε τμήματα Οικονομικών ή Marketing)
5έτη εργασιακή εμπειρία σε θέση Πωλήσεων (επιθυμητή σε κλάδο Πληροφορικής)
Άριστη γνώση χρήσης Η/Υ, MS Office
Γνώση προγραμμάτων ERP και CRM
Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας και εμπορικής ορολογίας
Γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας, επιθυμητή
Δυνατότητα ταξιδίων
Επικοινωνιακές δεξιότητες, αναλυτική και κριτική ικανότητα
Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Εταιρικό κινητό & laptop
Αυτοκίνητο και καύσιμα κίνησης
Ιδιωτικό πρόγραμμα Ασφάλισης Ζωής & Υγείας
Διατακτικές/μήνα
Συνεχής εκπαίδευση με ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης στον κλάδο
Φιλικό & σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό