Cashier – Mykonos

NAMMOS World
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

If you’re ready to create an energetic scene that is magnetic around the world, then we invite you to explore a career with us.


Join our international team as a Cashier.


Cashier responsibilities include:



  • Ensure a balance of the register at the end of the shift or working period

  • Manage the register, including all credit card and cash operations

  • Maintain daily cash over/short log

  • Make petty cash disbursements according to established guidelines.

  • Prepare daily cash reports

  • Perform any additional duties as assigned by Department Manager


Job requirements


To be a successful Cashier you should possess the following qualifications:



  • Proven 2 years work experience as a cashier in upscale, high-end restaurant or hotel

  • Must be able to work a flexible schedule including evenings, weekends, and holidays

  • Good mathematical skills

  • Excellent Knowledge of English. Knowledge of additional foreign languages will be considered as an advantage

  • Must have the ability to handle cash effectively and accurately

  • Outstanding attention to detail

  • A bachelor’s degree with a specialization in Accounting or Finance would be a plus


Benefits



  • Accommodation, meals, transport to and from the restaurant provided

  • 12-month employment option

  • Pleasant working environment


Nammos Group offers a competitive salary with international career development opportunities in our properties Worldwide. By joining our team, you will have the opportunity to work in a stimulating and motivating environment that values and is committed to its employees.


If this sounds like you, then we invite you to explore a career with us.


Only applications with cover letters and photos will be reviewed.


Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Sales Manager, Athens

TTEC, Αθήνα
πριν 9 ώρες
Bringing smiles is what we do at TTEC… for you and the customer. As a Sales Manager working in our Athens, Greece site, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning employment experience and company culture. Reporting to the Senior Sales Manager, you will be responsible for leading a team of...

Υπεύθυνος σε Αυτοψίες κτιρίων

PSP NETWORK SERVICES AE, Αθήνα
πριν 10 ώρες
Η PSP A.E. είναι 19 χρόνια στο χώρο της παροχής τηλεπικοινωνιακών και δικτυακών υπηρεσιών. Υποστηρίζουμε όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και μεγάλες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα και απασχολούμε πάνω από 100 εργαζομένους. Η Θέση Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα στελεχώσει το τεχνικό τμήμα της PSP A.E. στην Αθήνα και θα συμβάλλει στις: Αυτοψίες κτιρίων για τη μελέτη κατασκευής του δικτύου οπτικής...

Υπάλληλος γραφείoυ

ΔΑΚΩΝ Α.Ε., Αθήνα
πριν 11 ώρες
Η εταιρεία Δάκων ΑΕ (www.dacon.gr) αναζητά υπάλληλο γραφείου με αρμοδιότητες Προμηθειών, Αποθήκης, γραφείο Κίνησης και Γενικών Καθηκόντων γραφειακής υποστήριξης Κτιρίων και Τεχνικών Έργων. Ωράριο 8.00 - 16.00. Μισθός περί τα 1000 Ευρώ αναλόγως προσόντων. Το γραφείο είναι στην Λ.Κηφισίας 124, Αμπελόκηποι. Αποστολή βιογραφικού στο [email protected] Απαραίτητα Προσόντα: Παροχές: