Διευθυντής-Operation front manager
Ξενοδοχείο
Πλήρης απασχόλησηΕξασφαλίζει ένα ευγενικό και θερμό καλωσόρισμα όλων των επισκεπτών
Διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες του τμήματος της ρεσεψιόν (check in/out, έκδοση λογαριασμών, πληρωμές, τηλεφωνικές κλήσεις, email, διατήρηση του χώρου εργασίας τακτοποιημένο)
Χειρίζεται το PMS του Ξενοδοχείου
Αναλαμβάνει κρατήσεις για το ξενοδοχείο, προωθεί όλες τις υπηρεσίες του Ξενοδοχείου και συνεργάζεται με όλα τα τμήματα σύμφωνα με τις εντολές τις διοίκησης..
Είναι υπεύθυνος/η για την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών
Ενημερώνει και εξυπηρετεί του πελάτες του Ξενοδοχείου παρέχοντας ακριβείς πληροφορίες για όλα τα τμήματα του Ξενοδοχείου.
Διασφαλίζει την άριστη ανταπόκριση σε όλα τα αιτήματα/παράπονα επισκεπτών
Έλεγχο όλων των τμημάτων για την ορθή λειτουργεία τους .
Απαραίτητα Προσόντα:
Απαραίτητη η προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία.
Ικανότητα επικοινωνίας, πολύ καλή διάθεση εξυπηρέτησης των φιλοξενούμενων, ευχάριστη προσωπικότητα και παρουσία
Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα η εμπειρία σε τμήμα κρατήσεων/πωλήσεων.
Γνώση Αγγλικής σε προφορικό και γραπτό λόγο
Γνώση ξενοδοχειακών συστημάτων
Γνώση χρήσης προγραμμάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών – e-mail- office
Οργανωτικές ικανότητες ΄των τμημάτων του ξενοδοχείου και διαχείριση εργασιών
Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες (πρωινή, απογευματινή)
Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά.
Παροχές:
Δυνατότητα εξέλιξηςΜισθός εναρμονισμένος με τη συλλογική σύμβαση των Ξενοδοχοϋπαλλήλων
Παροχή γευμάτων
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό