Front Office Manager
XENIOS GATE
Πλήρης απασχόλησηΟ όμιλος ξενοδοχείων Xenios Gate, δραστηριοποιείται στην Θάσο από το 1991 και έχει σήμερα στην ιδιοκτησία του 4 ξενοδοχεία. Διαθέτει συνολικά 374 δωμάτια, 8 μπαρ και 7 εστιατόρια.
Το όραμά μας είναι η προσφορά μοναδικών εμπειριών φιλοξενίας στους επισκέπτες μας, αποτέλεσμα της γνώση, της αφοσίωσης και της προσπάθειας των συνεργατών μας.
Στόχος της Xenios Gate για τους υπαλλήλους της είναι να προσφέρει ένα ευχάριστο, δυναμικό και παραγωγικό εργασιακό περιβάλλον. Οι εργαζόμενοι είναι το πιο πολύτιμο πλεονέκτημα στην Xenios Gate και στόχος μας είναι να αναπτύξουμε προσωπικές δεξιότητες και να βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Αναζητούμε ανθρώπους που με χαμόγελο και πάθος θα προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες διακοπών στους επισκέπτες και αυτό είναι που χαρακτηρίζει ολόκληρη την εταιρεία.
Ο Όμιλος Xenios Gate επιθυμεί να προσλάβει για την σεζόν 2025
Front Office manager
(ref. FM01)
Περιγραφή Θέσης
- Διαχειρίζεται τα τμήματα Housekeeping και ομάδα Front Office, να τους αναθέτει αρμοδιότητες και να τις παρακολουθεί
- Ελέγχει τα ημερήσια / εβδομαδιαία / μηνιαία προγράμματα για το προσωπικό των δωματίων, επίτευξη της μέγιστης αποδοτικότητας του προσωπικού και την προσαρμογή, όπου χρειάζεται
- Εκπαιδεύει την ομάδα για να παρέχει άριστη εξυπηρέτηση, σε σύμφωνα με τα πρότυπα του ξενοδοχείου
- Πραγματοποιεί τακτικές επιθεωρήσεις στα δωμάτια για να διασφαλιστεί ότι τηρούνται τα πρότυπα καθαριότητας
- Παρακολουθεί τα έσοδα και συνεργάζεται με τον Sales & Marketing Manager προκειμένου να αναπτυχθούν νέες στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της πληρότητας του δωματίου και τα έσοδα
- Αξιολογεί τις ατομικές επιδόσεις και συνεργάζεται με τον HR Manager στην ανάπτυξη σχεδίων σταδιοδρομίας για τα ταλαντούχα μέλη της ομάδας
- Διατηρεί στενή και σαφή επικοινωνία με τους επικεφαλής των άλλων Τμημάτων
- Εφαρμόζει πρακτική προσέγγιση όταν χρειάζεται, και να είναι ιδιαίτερα ορατός τόσο στους πελάτες όσο υπαλλήλους
- Συνεργάζεται με το Τμήμα Συντήρησης και επιβλέπει την κατάσταση για τυχόν θέματα τεχνικής / συντήρησης στο εσωτερικό των δωματίων
- Κάνει ποιοτικό έλεγχο των δωματίων του ξενοδοχείου συμπληρώνοντας τα αντίστοιχα έντυπα
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
- Πτυχίο Τουριστικών Επαγγελμάτων
- Πολύ καλή γνώση MS Office και τουλάχιστον ένα λογισμικό PMS (δηλ. Protel, Fidelio, κλπ)
- Ελάχιστη εμπειρία 3-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση
- Διαχείριση υπηρεσιών
- Πρακτική προσέγγιση, ευέλικτο άτομο, με θετική στάση
- Ηγετικές ικανότητες και ομαδικό πνεύμα
- Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και με ισχυρή προσέγγιση στον πελάτη
Δεξιότητες και Ικανότητες:
- Ικανότητα εκπαίδευσης προσωπικού
- Ευγένεια και φιλική διάθεση
- Αντιληπτική ικανότητα
- Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
- Ικανότητα διαχείρισης πελατών με προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση τους
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
Παροχές:
Ο Όμιλος προσφέρει:- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα παραχώρησης στέγης
- Διατροφή
- Δυνατότητα επαγγελματικής ανάπτυξης
- Μισθός 1.300€ - 1.800€ ανάλογος την προϋπηρεσία
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό