Υπάλληλος για τη διαχείριση πελατολογίου
ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Μερικής απασχόλησηςΦοροτεχνικό γραφείο του Λονδίνου αναζητεί υποψήφια για το υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, με άπταιστη γνώση Αγγλικών για διαχείριση πελατολογίου και πωλήσεις.
Η θέση αφορά την οργάνωση και επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες στα Ελληνικά και Αγγλικά.
Αρμοδιότητες:
- Οργάνωση και διαχείριση πελατολογίου με τη χρήση CRM
- Γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία με συνεργάτες και λογιστές στην Αγγλική γλώσσα
- Ενημέρωση και πώληση των υπηρεσιών μας σε δυνητικούς πελάτες (leads)
- Διαχείριση των κοινωνικών δικτύων σε συνεργασία με το τμήμα Marketing
* ΟΧΙ άσκοπα βιογραφικά από υποψήφιες που δεν κατέχουν άψογα την Αγγλική γλώσσα σε προφορικό και γραπτό λόγο. Μέρος της συνέντευξης θα πραγματοποιηθεί στην Αγγλική γλώσσα.
* Η υποψήφια θα εργαστεί ως part-time τους πρώτους μήνες για τη βασική εκπαίδευση επί πληρωμή. Έπειτα παρέχεται η δυνατότητα full-time απασχόλησης & ικανοποιητικών bonus. Εργασία σε πενθήμερη βάση.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστες γνώσεις office και εμπειρία στη χρήση υπολογιστή
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Επικοινωνιακές δεξιότητες με ευφράδεια λόγου σε άκρως επαγγελματικό επίπεδο
- Όρεξη για μελέτη σε νέα ενδιαφέροντα αντικείμενα γύρω από τη λειτουργία και οργάνωση μιας επιχείρησης
- Βασική γνώση χρήσης & διαχείρισης Social Media (παρέχεται η ανάλογη εκπαίδευση)
- Επιθυμητό η υποψήφια να είναι κάτοχος πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών
- Φιλοδοξίες για συνεχή ανάπτυξη & όρεξη για μάθηση
Παροχές:
- Μισθός πάνω από τον βασικό
- Παρέχεται πλήρης εκπαίδευση επί πληρωμή
- Προοπτικές εξέλιξης με ικανοποιητικές αποδοχές bonus από τον τρίτο μήνα
- Πενθήμερο - ώρες γραφείου
- Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι με καινούργιο laptop και εξοπλισμό
- Ευχάριστο ομαδικό περιβάλλον εργασίας
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό