Data Entry Specialist

BCD Travel
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

BCD Travel –a Great Place to Work certified company– helps companies make the most of what they spend on travel. We give travelers innovative tools that keep them safe and productive and help them make good choices on the road. We partner with travel and procurement leaders to simplify the complexities of business travel, drive savings and satisfaction, and move whole companies toward their goals. In short, we help our clients travel smart and achieve more. We make this happen in 109 countries with a global client retention rate of 97%, the highest in the industry. For more information, visit www.bcdtravel.com .


We are looking for a Data Entry Specialist at our Business Travel department in Athens.


Main functions & Responsibilities



  • You will be primarily responsible to check daily that accurate and complete information has been delivered in the system and correct or add as appropriate.

  • Collect and enter all the information that comes from various sources

  • Ensure all changes of information in the system are checked for accuracy

  • Retrieve accurate data in cases of errors

  • Maintain and deliver accurate and timely reports as needed

  • Ensure excellent maintenance of documents and records from manual input

  • Support other departments as needed

  • Essential data entry skills, like fast typing with an eye for detail and familiarity with spreadsheets and online forms is a must.

  • Demonstrate great analytic skills in dealing with complex accounts that have been escalated

  • Liaise competently with internal resources to ensure an excellent flow of communication

  • Foster great relationships with other colleagues and departments in order to ensure cross departmental efficiencies

  • Demonstrate personal accountability that delivers good value and drives results


Minimum Requirements



  • Minimum 2 years of travel industry or other corporate experience in a similar role, is required

  • Working knowledge of Panasoft is considered a plus

  • First-rate written and verbal communication skills in Greek and English

  • Strong financial and analytical skills

  • Excellent user of MS Office (Outlook, Excel, Word)

  • Results-driven personality, with energy, commitment and a passion for personal development

  • Creative thinking, problem solving with ability to meet and maintain required performance standards

  • Co-operation with a high degree of independence within agreed policies and targets.

  • Strong work ethic

  • Outstanding team spirit and a strong will to support your colleagues

  • Strong problem solving skills and the ability to successfully resolve issues

  • Patience level should be high

  • Flexible and inquisitive personality

  • Exceptional commitment to learning


BCD Travel Greece offers:



  • Attractive remuneration package;

  • Private Insurance Coverage;


Is this your next career move? Apply now!

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλοι Γραμματειακής Υποστήριξης

N DIMOU, Αθήνα
πριν 39 λεπτά
Η εταιρεία ΔΗΜΟΥ με εμπειρία 40 χρόνων στον τομέα των μηχανημάτων εμφιάλωσης και συσκευασίας μεγαλώνει και θέλουμε να ενταχθείς σε αυτή. Επιθυμούμε να εντάξουμε στην ομάδα μας άτομα που θέλουν να ακολουθήσουν το ταξίδι αυτό και να διεκδικήσουν κοντά μας την επαγγελματικής τους εξέλιξη. Η εταιρεία μας με έδρα την Μαγούλα Αττικής αναζητά να στελεχώσει τις θέσεις: Γραμματεία Διεύθυνσης Πωλήσεων...

ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ

MIGATO, Αθήνα
πριν 2 ώρες
H Migato A.E.   Ζητά   ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ  ΑΛΥΣΙΔΑ K ΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ( ON LINE ) Απαραίτητα Προσόντα: Επικοινωνία με υπεύθυνο καταστημάτων εμπορικής αλυσίδας Διαχείριση αποθεμάτων ανά κατάστημα Αξιολόγηση απόδοσης ανά κατηγορία προϊόντων ανά κατάστημα Ικανότητα στατιστικών αναλύσεων – προτάσεις Άριστη γνώση Η/Υ, Ms office, Internet, web-access Άριστη γνώση γραπτού και προφορικού λόγου Άριστη γνώση Αγγλικών Οργανωτική ικανότητα, ομαδικότητα και...

Υπάλληλος Γραφείου Καταμέτρησης (Security) - Ηράκλειο Κρήτης

BRINKS HELLAS, Αθήνα
πριν 5 ώρες
Η  BRINK S  δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1982 και σήμερα απασχολεί περισσότερους από 2.500 εργαζομένους ως ηγέτης στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο της διακίνησης χρηματικών αξιών και της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας. Αυτή την περίοδο αναζητάμε Καταμετρητές / Καταμετρήτριες για το Ηράκλειο Κρήτης! Ο ρόλος σου : Η καταμέτρηση των χαρτονομισμάτων και κερμάτων που διακινεί η Εταιρία για λογαριασμό των πελατών...