Διαχειριστής/τρια Ηλ. Καταστήματος Edward Jeans

EDWARD
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Στην Edward Jeans αναζητούμε έναν/μια υπεύθυνο/η E-commerce/E-shop Manager για τη διαχείριση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.


Καθήκοντα και Υπευθυνότητες:

Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος: Υπεύθυνος για την καθημερινή λειτουργία του e-shop, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέων προϊόντων, ενημέρωσης περιεχομένου και ελέγχου διαθεσιμότητας.

Προετοιμασία Δεμάτων: Προετοιμασία και συσκευασία των παραγγελιών για αποστολή στους πελάτες, εξασφαλίζοντας τη σωστή διαχείριση και παρακολούθηση των παραδόσεων.

Τήρηση Marketing Calendar & Ανάρτηση Περιεχομένου: Παρακολούθηση του marketingcalendar, διασφάλιση ότι όλα τα προγραμματισμένα περιεχόμενα και προωθητικές ενέργειες ανεβαίνουν στο website με ακρίβεια και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

Ανάλυση Δεδομένων: Παρακολούθηση της απόδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω Google Analytics και άλλων εργαλείων, και χρήση των δεδομένων για τη βελτιστοποίηση πωλήσεων και στρατηγικών marketing.

Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ (SEO, SEM, social media marketing, email marketing) με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.

Διαχείριση Προσφορών & Εκπτώσεων: Ανάπτυξη και εφαρμογή προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων με βάση τις ανάγκες της αγοράς και τα trends.

Εξυπηρέτηση Πελατών: Επίβλεψη της εξυπηρέτησης πελατών για την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με παραγγελίες, επιστροφές και πληρωμές.

Απάντηση στα Μηνύματα στα Social Media: Διαχείριση των μηνυμάτων και των σχολίων στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες.

Διαχείριση Αποθήκης & Logistics: Συντονισμός με την ομάδα αποθήκης και προμηθευτές για την ομαλή ροή των παραγγελιών και την έγκαιρη παράδοση προϊόντων.

Προϋπολογισμός και Έλεγχος Κόστους: Παρακολούθηση του προϋπολογισμού του ηλεκτρονικού καταστήματος και διασφάλιση του ελέγχου του κόστους.

Απαραίτητα Προσόντα:

Απαιτούμενα Προσόντα:

• Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε παρόμοια θέση στον τομέα του e-commerce.

• Εμπειρία στη χρήση πλατφορμών διαχείρισης e-shop (π.χ. Shopify, Magento, WooCommerce,OpenCart).

• Ικανότητα ανάλυσης δεδομένων και εμπειρία με εργαλεία όπως Google Analytics, FacebookAds Manager κ.λπ.

• Γνώση ψηφιακού marketing και SEO.

• Ικανότητα να εργάζεται αυτόνομα αλλά και ως μέλος ομάδας.

• Προσανατολισμός στα αποτελέσματα και την επίτευξη στόχων.

Παροχές:

Οφέλη:


•. Επιδόματα απόδοσης.

Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.

Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Barista

DORAGON, Θεσσαλονίκη
πριν 11 ώρες
Ζητείται έμπειρος Barista για θεματικό καφέ στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης . Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Ωράριο: 16:30-01:00 Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση Διάθεση για εργασία Παροχές:

Αισθητικός - Τεχνίτρια νυχιών

MISS MANICURE, Θεσσαλονίκη
πριν 13 ώρες
Ζητούνται Αισθητικοί - Τεχνίτριες νυχιών από κατάστημα στη Θέρμη. Θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης και πρακτικής. Αποστολή βιογραφικού και επικοινωνία στα τηλέφωνα 2310471127 και 6973037227 . Απαραίτητα Προσόντα: Γνώσεις τεχνητών, ημιμόνιμου και απλού μανικιούρ και πεντικιούρ. Γνώσεις lash & brow lift και αποτρίχωσης. Επιθυμητή η εμπειρία σε θεραπείες προσώπου, σώματος και μασάζ. Παροχές:

Servicetechniker IT (m/w/d)

REGIOCOM HELLAS, Θεσσαλονίκη
πριν 13 ώρες
Du bist IT-begeistert und packst gerne mit an? Für unseren Standorten in Griechenland suchen wir einen Servicetechniker. Bewirb dich gleich jetzt und stell sicher, dass unsere Kollegen reibungslos arbeiten können. Απαραίτητα Προσόντα: Deine Aufgaben: IT- und TK-Systeme betreuen: Du installierst und wartest unsere Systeme für einen reibungslosen Betrieb 2nd-Level Support leisten: Du löst technische Störungen schnell und effizient Software installieren...