Office & HR Administrator

Delfi Partners & Company
Πλήρης απασχόληση
Αθήνα

Delfi Partners is seeking a highly organized and dynamic Office & HR Administrator to manage office activities and support our Human Resources department. This role will ensure smooth office operations while providing key HR administrative support.


Responsibilities:



  • Manage office activities to ensure smooth operations and policy compliance.

  • Greet visitors, answer and redirect phone calls.

  • Order office supplies and maintain records and documentation.

  • Handle queries from management and employees.

  • Prepare the conference room for meetings and schedule appointments and events.

  • Organize and maintain personnel records, and update HR databases (e.g., leave tracking).

  • Prepare HR documents (e.g., employment agreements) and assist with policy updates.

  • Support employees with HR inquiries and assist in recruitment and performance processes.

  • Participate in HR projects, such as career fairs and training initiatives.

  • Assist the Group HR Manager with various HR tasks as needed.

  • Perform any other assigned tasks as advised by the management.


Requirements:



  • A degree in Secretarial Studies, Business Administration, HR, Psychology, or a related field

  • At least 2 years of experience in an administrative role; HR-related experience is a plus.



  • Knowledge of basic labor legislation is an advantage.



  • Excellent command of the Greek and English languages, both verbal and written.

  • Proficiency in MS Office.

  • Strong organizational, multitasking, and time-management skills.

  • Strong interpersonal and communications skills.

  • Strong sense of accountability, taking ownership over tasks and resolving issues in a proactive manner.

  • Discretion and confidentiality.

  • Polite and professional disposition.

  • Diligent and punctual.


We offer a competitive salary and benefits package, a dynamic work environment, and opportunities for growth and advancement.


If you are interested in the position, please submit your CV at [email protected] and mention in the subject the reference DPOHRA24.


Each application will be treated in the strictest confidence.
Please note that only shortlisted applicants will be contacted.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Υπάλληλος Υποδοχής - Front Office Agent / One&Only Kéa Island

One&Only Kéa Island, Αθήνα
πριν 1 ώρα
Στο One&Only, ζούμε για να δημιουργούμε χαρά για τους επισκέπτες μας με όχημα τη δημιουργικότητα, την προνοητικότητα, την ακρίβεια και τη ζεστασιά. Σχεδιάζουμε προσεκτικά κάθε κομμάτι της φιλοξενίας των επισκεπτών μας, ώστε να κάνουμε τις επιθυμίες και τα όνειρά τους πραγματικότητα. Με μια ατμόσφαιρα κομψή, αλλά ταυτόχρονα ανεπιτήδευτη, και μια ομάδα που είναι σχολαστική και παράλληλα εγκάρδια, επιδιώκουμε να ξεπερνάμε...

ERP Customization Specialist

ΔΙΟΝ ΤΕΧΝΙΚΗ, Αθήνα
πριν 4 ώρες
Ο όμιλος εταιριών ΔΙΟΝ ιδρύθηκε το 1987. Το αντικείμενο των εργασιών του είναι η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, κατασκευής και αποχιονισμού οδικών δικτύων, η συντήρηση και επισκευή αγωγών πάσης φύσεως καθώς και τα εν γένει κατασκευαστικά έργα. Δραστηριοποιείται επίσης στην συντήρηση, επισκευή, πώληση καθώς και τη μίσθωση οχημάτων σε Δημόσιες επιχειρήσεις, οργανισμούς και Ο.Τ.Α. Από το 2014 έχει αναλάβει το έργο...

IT Support Engineer

COSMOS BUSINESS SYSTEMS, Αθήνα
πριν 4 ώρες
CBS group is one of the largest Technology, Information Technology and Telecommunications groups, Key Systems Integrators of the Greek and Cypriot Market, with a powerful presence of 35 years and consists of Cosmos Business Systems SA, Cosmos Consulting, CBS LAN and CBS IT Systems (Cyprus) LTD. Our company's mission is to provide high quality integrated solutions in technology products and...