OPERATIONS MANAGER ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣ:OPM 10/2024

ACROSS HOTELS & RESORTS
Πλήρης απασχόληση
Κέρκυρα

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα ACROSS Hotels & Resorts,

με 10 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα

- Χαλκιδική , Κέρκυρα , Σύβοτα, Ικαρία, Ζάκυνθος, Καρπενήσι , Αγρίνιο, Σάμο-

ζητά για πρόσληψη:

OPERATIONS MANAGER

κωδικός θέσης: OPM 10/2024


Ο υποψήφιος /α θα αναλάβει,σε συνεργασία με την κεντρική διεύθυνση της εταιρείας , την οργάνωση , τον συντονισμό και την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία ξενοδοχειακής μονάδας της εταιρείας.

Κύρια καθήκοντα:

  • Συνεχής έλεγχος των εσόδων - εξόδων του ξενοδοχείου και των επιμέρους τμημάτων.
  • Συνεχής έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του καταλύματος και των επιμέρους τμημάτων σε συνάρτηση με τα standards της εταιρείας.
  • Σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Προσωπικού, είναι υπεύθυνος για το προσωπικό του ξενοδοχείου: ωράρια εργασίας, συνθήκες εργασίας και διαμονής, διαδικασίες πρόσληψης εργαζομένων του ξενοδοχείου, εμφάνιση και συμπεριφορά προσωπικού στο χώρο εργασίας , διασφάλιση ομαδικότητας και ομαλής συνεργασίας , επίλυση προβλημάτων προσωπικού.
  • Έλεγχος αγορών , παραγγελιών και κοστολογίων των επιμέρους τμημάτων του ξενοδοχείου.
  • Διαχείριση σχέσεων πελατών , διαχείριση παραπόνων και δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων πελατών.
  • Τήρηση των διαδικασιών και των standards της εταιρείας.

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος /η σχολής τουριστικών επιχειρήσεων ή διοίκησης επιχειρήσεων με εξειδίκευση στον ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Αξιόλογη προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο 3 ή 4 αστέρων.
  • Άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών.
  • Επιθυμητή η γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών.
  • Γνώσεις διαδικασιών υγιεινής , ασφάλειας και διαχείρισης των τροφίμων (HACCP).
  • Δυνατότητα μετακινήσεων σε όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες της εταιρείας.
  • Οργανωτικές , διοικητικές και ηγετικές ικανότητες.
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, ώστε να εξασφαλίζεται άριστο κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας.
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων , κρίσεων και παραπόνων πελατών.
  • Υπευθυνότητα , διορατικότητα , διαλλακτικότητα.
  • Δυνατότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης.

Παροχές:

  • Δυνατότητα μακροχρόνιας απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Πολύ καλές αποδοχές αναλόγως των αντίστοιχων προσόντων του υποψηφίου.
  • Διαμονή, Διατροφή, Ασφάλιση.
  • Πνεύμα συνεργασίας και εμπιστοσύνης με την ανώτερη διοίκηση.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Chef De Cuisine

SANI / IKOS GROUP, Κέρκυρα
πριν 1 εβδομάδα
Who do you want to become? Are you our Future Leader? Are you ready to realize your potential? Are you searching for a real purpose and not “just another job”? At the Sani/Ikos Group we take hospitality very seriously. As we expand with new Resort openings on an almost annual basis, our core purpose remains the same; encouraging guests to...

Front Office Manager

ACROSS HOTELS, Κέρκυρα
πριν 1 εβδομάδα
Η ξενοδοχειακή αλυσίδα ACROSS Hotels & Resorts, με 10 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα - Χαλκιδική , Κέρκυρα , Σύβοτα, Ικαρία, Ζάκυνθος, Καρπενήσι , Αγρίνιο, Σάμο - ζητά για πρόσληψη FRONT OFFICE MANAGER Κωδικός θέσης: FOM 10/2024 O υποψήφιος /α θα αναλάβει την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία της υποδοχής των ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας. Κύρια Καθήκοντα: Οργάνωση των front...

Υπάλληλος καταστήματος τεχνολογίας | Κέρκυρα

VIC, Κέρκυρα
πριν 2 εβδομάδες
Αναζητείται Υπάλληλος Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης (Brand Expert) σε μεγάλη αλυσίδα τεχνολογίας στη Κέρκυρα . Αρμοδιότητες: Επικοινωνία & Εξυπηρέτηση πελατών με σκοπό την ενημέρωσή τους για όλα τα πλεονεκτήματα και τις προσφορές καρτοκινητού Απαραίτητα Προσόντα: Εξοικείωση με την Τεχνολογία Διάθεση για εργασία Ευχέρεια στην επικοινωνία Ευγένεια & Συνέπεια Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη και την πώληση Αν έχεις εμπειρία σε πωλήσεις.....