Hotel & Operations Manager

POSEIDON HOTEL SEA RESORT
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική
Το 4* Poseidon Hotel Sea Resort είναι ένα all-inclusive παραθεριστικό θέρετρο βρισκόμενο σε μια ήσυχη και ιδιαίτερου φυσικού κάλους τοποθεσία, κοντά στον Ν. Μαρμαρά, Χαλκιδικής. Η ομάδα μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της την φιλοξενία και στοχεύει στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με έμφαση στην λεπτομέρεια. Αναζητούμε ταλαντούχους, δημιουργικούς, παθιασμένους με την δουλειά τους συνεργάτες, προκειμένου να συμπληρώσουμε την ομάδα μας.

Αναζητούμε

HOTEL & OPERATIONS MANAGER



ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ

Ο ιδανικός υποψήφιος είναι ηγέτης, έχει ήθος και όραμα, ενθαρρύνει την ομαδική εργασία και αποτελεί πρότυπο. Έχει ευθύνη για όλες τις πτυχές της λειτουργίας του συγκροτήματος, συμπεριλαμβανομένης της ικανοποίησης των πελατών , των ανθρώπινων πόρων, της οικονομικής απόδοσης, των πωλήσεων και της δημιουργίας εσόδων, καθώς και της επίτευξης απόδοσης επενδύσεων στην εταιρεία.
Η θέση αναφέρεται απευθείας στον Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρίας.

Κύριες Αρμοδιότητες

•Αναπτύσσει, οργανώνει, επιβλέπει την καθημερινή λειτουργία όλων των τμημάτων του ξενοδοχείου.
•Διασφαλίζει ότι τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας, Εσωτερικός Κανονισμός, διαδικασίες και πολιτικές της εταιρίας
•Εξασφαλίζει ότι τηρούνται όλες οι νόμιμες προϋποθέσεις λειτουργίας και είναι σε ισχύ όλες οι απαιτούμενες από τον νόμο άδειες
•Πραγματοποιεί τακτικές συσκέψεις με όλους τους επικεφαλής τμημάτων προκειμένου να εντοπίζονται εγκαίρως τυχόν προβλήματα ή δυσλειτουργίες και να προτείνει διορθωτικά μέτρα.
•Ηγείται σε όλα τα βασικά ζητήματα του καταλύματος, συμπεριλαμβανομένων της εξυπηρέτησης πελατών, συντήρησης και ανακαινίσεων.
•Αντιμετωπίζει παράπονα επισκεπτών και επιβλέπει τις διορθωτικές ενέργειες.
•Είναι υπεύθυνος για την επίτευξη του ετήσιου λειτουργικού προϋπολογισμού
•Διαχείριση της διαρκούς κερδοφορίας του ξενοδοχείου, εξασφαλίζοντας την επίτευξη και υπέρβαση των στόχων και ικανοποίηση των πελατών.
•Βεβαιώνεται ότι όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται προς το συμφέρον του ξενοδοχείου και της διοίκησης.
•Αναπτύσσει δράσεις βελτίωσης και πραγματοποιεί εξοικονομήσεις στα έξοδα.
•Παρακολουθεί προσεκτικά τις επιχειρηματικές αναφορές του ξενοδοχείου καθημερινά και λαμβάνει αποφάσεις ανάλογα.
•Βοηθά στην προμήθεια λειτουργικού εξοπλισμού και στη σύναψη συμβάσεων με τρίτους προμηθευτές για τον απαραίτητο εξοπλισμό και υπηρεσίες.
•Λειτουργεί ως τελικός λήπτης αποφάσεων στην πρόσληψη βασικού προσωπικού.
•Εποπτεύει και διαχειρίζεται όλα τα τμήματα και συνεργάζεται στενά με τους επικεφαλής τμημάτων καθημερινά.
•Εξασφαλίζει την επαγγελματική και αποδοτική εργασία των εργαζομένων μέσω της καθημερινής επίβλεψης και εκπαίδευσης και αξιολόγησης τους
•Διαχείριση και ανάπτυξη των εργαζόμενων του ξενοδοχείου για τη διασφάλιση της επαγγελματικής τους εξέλιξης
•Φροντίζει για τις ανάγκες των εργαζόμενων και την επίλυση προβλημάτων τους, την διατήρηση ομαδικότητας και καλών σχέσεων μεταξύ τους
•Είναι υπεύθυνος για τα καθήκοντα των επικεφαλής τμημάτων και αναλαμβάνει την ευθύνη των αποτελεσμάτων τους

Απαραίτητα Προσόντα:

•Πτυχίο σε Οικονομικά, Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή κλάδο.Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση σε 4* ή 5* ξενοδοχείο
•Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Γνώση Γερμανικής θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
•Καλή γνώση Η/Υ (Protel, Microsoft Office)
•Πλούσια εμπειρία στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
•Ευελιξία, ικανότητα για πολλαπλές εργασίες και δυνατότητα επίλυσης πολύπλοκων προβλημάτων
•Άριστες διαπροσωπικές, επικοινωνιακές και ηγετικές ικανότητες
•Ικανότητα οικοδόμησης ομάδας, δημιουργίας ενθαρρυντικού περιβάλλοντος εργασίας και υποκίνησης.

Παροχές:

Η εταιρία προσφέρει:

•Φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας με σεβασμό στις ανάγκες των ανθρώπων της.
•Υψηλό και δυναμικό πακέτο αμοιβών, ανάλογο των προσόντων
•Δωρεάν διαμονή & πλήρης διατροφή
•Πλήρης απασχόληση με δυνατότητα μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης

* Όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπισθούν με απόλυτη εχεμύθεια
Παρακαλούμε μαζί με το βιογραφικό να στείλετε πρόσφατη φωτογραφία
* Λόγω μεγάλου αριθμού βιογραφικών επικοινωνία θα γίνει μόνο με όσους θα επιλεγούν για συνέντευξη

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Real Estate HR Executive / Talent Recruiter

REMAX METRON, Χαλκιδική
πριν 3 εβδομάδες
Η RE/MAX Metron Χαλκιδικής με δραστηριότητα τις μεσιτικές υπηρεσίες, αναζητά Real Estate HR Executive/ Talent Recruiter. Η παρούσα θέση αφορά εργασία στο τμήμα του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας και καλύπτει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Κύριες Αρμοδιότητες: Αναζήτησή και προσέλκυση ταλέντων - κορυφαίων υποψηφίων στο Real Estate Οργάνωση και συντονισμό ημερών καριέρας και άλλων εκδηλώσεων με σκοπό την ενίσχυση της ταυτότητας της...

Οδηγός Λεωφορείου ξενοδοχείου

ALIA PALACE LUXURY HOTEL & VILLAS, Χαλκιδική
πριν 3 εβδομάδες
Ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, ζητά να προσλάβει για την καλοκαιρινή σεζόν 2025 , Οδηγό Λεωφορείου με τουλάχιστον διετή εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση. Εποχιακή θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης. Απαραίτητα Προσόντα: Διετή εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Γνώση Αγγλικής γλώσσας - Επιθυμητή η γνώση Γερμανικής γλώσσας Δίπλωμα οδήγησης Δ' Κατηγορίας Παροχές: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών Διαμονή Διατροφή (3 γεύματα) Παρακαλούνται...

Υπεύθυνη / Υπεύθυνος Κρατήσεων - Υποδοχής - Πωλήσεων

ALIA PALACE LUXURY HOTEL & VILLAS, Χαλκιδική
πριν 4 εβδομάδες
Ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής ζητά να προσλάβει: Υπεύθυνη/ος Κρατήσεων - Υποδοχής - Πωλήσεων Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης και ασφάλισης. Απαραίτητα Προσόντα: Τουλάχιστον τριετής εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση Επιθυμητή η γνώση της γερμανικής γλώσσας Απαραίτητη γνώση προγράμματος PROTEL Παροχές: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών Διαμονή Διατροφή (3 γεύματα) Παρακαλούνται οι υποψήφιοι, όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους με πρόσφατη φωτογραφία.