Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών/Enterprise Tech-Vodafone

ICAP
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Αθήνα
*Ψάχνει στους τίτλους των αγγελιών εργασίας και στους πρώτους 150 χαρακτήρες. Κατηγορία Περιοχή Απασχόληση Εταιρία: ICAP EMPLOYMENT SOLUTIONS Ημερομηνία Δημοσίευσης: 16-09-22 Τύπος απασχόλησης: Πλήρης Κωδικός θέσης εργασίας: Κατηγορία εργασίας: Εξυπηρέτηση Πελατών - Administration Περιοχή εργασίας: Δήμος Αθηναίων Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών/Enterprise Tech-Vodafone Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών/Enterprise Tech-Vodafone Έχεις γνώσεις Πληροφορικής ή Τηλεπικοινωνιών ; Έχεις άνεση στην επικοινωνία, σου αρέσει να εξυπηρετείς και να προσφέρεις λύσεις; Μπορείς τώρα να αξιοποιήσεις και να εξελίξεις τις γνώσεις και τις ικανότητές σου ως Στέλεχος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών Εάν σε ενθουσιάζει η ιδέα ενός σύγχρονου και δυναμικού περιβάλλοντος με προοπτικές εξέλιξης σε μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών, εάν λατρεύεις τον χώρο της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών, στείλε μας τώρα το βιογραφικό σου και άδραξε την ευκαιρία που σου δίνεται να γίνεις μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE. Τι σου παρέχεται: Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα - Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 07:30 -23:30 Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου: Τεχνική υποστήριξη Business πελατών Καταγραφή αιτημάτων & διαδικασιών εντός του CRM προγράμματος Έλεγχος εύρυθμης λειτουργίας συνδεσιμότητας εταιρικών πελατών Επίλυση τεχνικών αιτημάτων σε πρώτο χρόνο Follow up πελατών για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις: Απόφοιτος/η Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ Πληροφορικής ή συναφούς κλάδου Επιθυμητή προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 (έξι) μηνών σε ρόλο εξυπηρέτησης πελατών Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά) Καλή γνώση χειρισμού MS Office Γνώση Oracle Siebel Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας (θα συνεκτιμηθεί) ΓνώσηADSL,POTSκαιVOIPΤεχνολογίας (θα συνεκτιμηθεί) Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη Ομαδικό πνεύμα Γνώση της αγγλικής γλώσσας Μάθε περισσότερα: Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας θα επικοινωνήσουμε μαζί σου τηλεφωνικώς για να ορίσουμε μια συνάντηση. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στο και ο αρμόδιος σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου. Κάθε αίτηση την αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

NextWave Partners
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Next Wave Partners is looking for a Senior Grid Connection Manager for a leading company in the photovoltaic field.REQUIREMENTSProven track record & experienced in a similar role for a minimum of 5 years.Full conversant with the end-to-end DNO/ICP process for...
Αθήνα
Novibet
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Novibet is looking for a Customer Insights Analyst to join our Customer Support team in our offices in Athens. If you are passionate about the customer, turning insight into action and have an analytical mindset then we’d love to hear...
Αθήνα
Uni Systems
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
We are continuously growing and we are looking for a Junior Penetration Tester to join our UniQue Security Engineering Services team. What will you be bringing to the team? Conduct internal and external penetration testing in various exploitation scenarios (e.g.,...
Αθήνα