Υπάλληλος Back Office – Δρομολόγηση & Εξυπηρέτηση Πελατών

ASPEN HELLENIQ INNOVATIONS
Πλήρης απασχόληση
Θεσσαλονίκη

Η εταιρεία μας, με πολυετή παρουσία στον χώρο της διαχείρισης παρασίτων και της περιβαλλοντικής υγιεινής, αναζητά έναν/μία οργανωτικό/ή και επικοινωνιακό/ή συνεργάτη/συνεργάτιδα για τη στελέχωση της θέσης Back Office – Δρομολόγηση & Εξυπηρέτηση Πελατών.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με πελάτες για τον προγραμματισμό επισκέψεων και την επίλυση αιτημάτων
  • Οργάνωση και παρακολούθηση των καθημερινών δρομολογίων των τεχνικών
  • Καταχώρηση δεδομένων σε CRM (softone) και διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Υποστήριξη των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Εμπειρία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης ή εξυπηρέτησης πελατών
  • Πολύ καλή χρήση Η/Υ και γνώση Office
  • Οργανωτικότητα, συνέπεια και ομαδικό πνεύμα
  • Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών

Παροχές:

  • Σταθερό εργασιακό περιβάλλον
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό