Guest Relations Manager

KASSANDRA PALACE SEASIDE RESORT
Πλήρης απασχόληση
Χαλκιδική

Το ξενοδοχείο 5* Kassandra Palace Seaside Resort στην Κρυοπηγή Χαλκιδικής

αναζητά για τη θερινή σεζόν 2026:

Restaurant Manager

Ο/Η Restaurant Manager θα είναι πλήρως υπεύθυνος/η για την οργάνωση, τη διεύθυνση και τον έλεγχο της λειτουργίας, του προσωπικού και της εξυπηρέτησης του Κεντρικού Εστιατορίου (Μπουφέ) ή του à la Carte Εστιατορίου, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη αποδοτικότητα και ικανοποίηση των πελατών, σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας.

Καθήκοντα:

Συντονισμός και επίβλεψη όλων των καθημερινών λειτουργιών εξυπηρέτησης, κατανομή αρμοδιοτήτων του προσωπικού και εβδομαδιαίος προγραμματισμός βαρδιών.

Διαχείριση και τακτική εκπαίδευση του προσωπικού, παρακολούθηση της απόδοσής του και διασφάλιση ότι τα μέλη της ομάδας διατηρούν πάντα άψογη εμφάνιση και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.

Υποδοχή πελατών με θερμό και ευγενικό τρόπο, πρόβλεψη και κάλυψη των αναγκών τους.

Διαχείριση όλων των αιτημάτων και παραπόνων με εξαιρετικά επαγγελματικό τρόπο, διατηρώντας άριστες σχέσεις με τους επισκέπτες.

Σχεδιασμός ειδικών εκδηλώσεων, δεξιώσεων και συνεδρίων και συντονισμός της υλοποίησής τους.

Επικοινωνία μεταξύ προσωπικού κουζίνας και σάλας και αναφορά στον Chef για τυχόν ζητήματα ποιότητας φαγητού.

Παρακολούθηση των αποθεμάτων και διασφάλιση τήρησης των κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας.

Επικοινωνία και συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου (Υποδοχή, Οροφοκομία, Guest Relations, Συντήρηση, Προμήθειες κ.λπ.).

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο στον τομέα της Φιλοξενίας/Τουρισμού (κατά προτίμηση).
  • 2+ χρόνια εμπειρίας σε παρόμοια θέση, ιδανικά σε ξενοδοχείο 5 αστέρων ή σε πολυτελές εστιατόριο.
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας. Η γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί προσόν.
  • Γνώση Food and Beverage.
  • Άριστη γνώση της τέχνης του σερβιρίσματος σε Μπουφέ & À la Carte Εστιατόριο.
  • Ισχυρές δεξιότητες επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων, καθώς και άριστες δεξιότητες αλληλεπίδρασης και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ομαδικό πνεύμα με θετικότητα, ηγετικές και εμψυχωτικές ικανότητες.
  • Ευελιξία και ικανότητα εργασίας υπό πίεση και σε πολλαπλά καθήκοντα, υπευθυνότητα, καθώς και ισχυρή οργανωτική ικανότητα με προσανατολισμό στον πελάτη.

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Όλες οι απαιτούμενες ασφαλιστικές καλύψεις και παροχές.
  • Διαμονή και πλήρης διατροφή – καθημερινά γεύματα.
  • Επαγγελματικό εργασιακό περιβάλλον.
  • Δυνατότητα περαιτέρω επαγγελματικής εξέλιξης.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό