Hotel General Manager
ZEUS HOTELS A.E.
Πλήρης απασχόληση
Ηράκλειο
Η εταιρεία μας ZEUS HOTELS ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΚΑΛΙΑΤΗ ΑΕ αναζητά στελέχη για τη θέση Hotel General Manager σε πολυτελή ξενοδοχεία της στην Κρήτη.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες θέσης:
- Συντονίζει όλα τα τμήματα, φροντίζοντας για την ομαλή συνεργασία μεταξύ τους, διασφαλίζοντας ότι παρέχεται ένα βέλτιστο επίπεδο υπηρεσιών, εξυπηρέτησης και φιλοξενίας στους επισκέπτες του ξενοδοχείου.
- Συμμετέχει στην επιλογή του προσωπικού σε συνεργασία με το τμήμα HR και αξιολογεί το προσωπικό ευθύνης του.
- Φροντίζει για την επάρκεια του Προσωπικού και κατανέμει αρμοδιότητες στους προϊσταμένους τμημάτων, με στόχο την επίτευξη του πιο αποδοτικού μοντέλου λειτουργίας.
- Ελέγχει τα εβδομαδιαία προγράμματα εργασίας του προσωπικού και την τήρηση των ωραρίων εργασίας.
- Διασφαλίζει την πλήρη συμμόρφωση με τις διαδικασίες λειτουργίας, τις πολιτικές, και τα πρότυπα υπηρεσιών του ξενοδοχείου.
- Παρακολουθεί και επιθεωρεί συστηματικά τους χώρους του ξενοδοχείου και διασφαλίζει την άριστη συντήρηση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού.
- Πραγματοποιεί τακτικές ενημερώσεις και συναντήσεις με όλους τους επικεφαλής των τμημάτων και επιλύει εσωτερικά ζητήματα όπου αυτά προκύπτουν.
- Διαχειρίζεται τα παράπονα, παρακολουθεί και απαντά στις αξιολογήσεις των πελατών.
- Αναφέρει τυχόν θέματα/γεγονότα/περιστατικά, βάσει διαδικασιών, στην Διοίκηση και στις αντίστοιχες Διευθύνσεις του ομίλου.
- Παρακολουθεί τους δείκτες πωλήσεων και των λειτουργικών δαπανών εντός εγκεκριμένων προϋπολογισμών που ορίζονται από τη διοίκηση, ενώ σχεδιάζει και προτείνει διορθωτικές ενέργειες.
- Καταρτίζει χρονοδιάγραμμα με τις απαραίτητες εργασίες για το pre-opening, τις επιβλέπει και προβαίνει σε διορθωτικές ενέργειες όταν κριθεί απαραίτητο.
- Εισηγείται προς την Διοίκηση αγορές, συντηρήσεις, νέες υπηρεσίες και διορθωτικές ενέργειες για την επόμενη σεζόν, με γνώμονα την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες.
- Οργανώνει και επιβλέπει τις απαραίτητες εργασίες για το κλείσιμο του καταλύματος στο τέλος της σεζόν.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση σε πολυτελή ή 5* ξενοδοχεία
- Άριστη γνώση αγγλικών
- Γνώση 2ηςγλώσσας θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Εμπειρία και γνώσεις στον τομέα F&B
- Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (MS Office, email, internet)
- Άριστες δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας
- Άριστες διοικητικές και οργανωτικές ικανότητες με προσοχή στη λεπτομέρεια
- Ομαδικό πνεύμα
- Ικανότητα στη λήψη αποφάσεων και την επίλυση προβλημάτων
- Ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα, ισχυρή εργασιακή ηθική
- Έντονο αίσθημα ευθύνης
- Επαγγελματική εμφάνιση και παρουσία
- Εστίαση στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
Παροχές:
- Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
- Επαγγελματικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
- Συνεχής εκπαίδευση
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό