Reservations & Front Office Agent
Stella Beach Hotel
Πλήρης απασχόλησηΤο Stella Beach Hotel, στο γραφικό Πάνορμο Ρεθύμνου, είναι ένα φιλόξενο παραθαλάσσιο ξενοδοχείο που προσφέρει αυθεντική κρητική φιλοξενία σε συνδυασμό με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και τη θετική εμπειρία των επισκεπτών, το ξενοδοχείο μας αναζητά ενθουσιώδεις και υπεύθυνους συνεργάτες για να ενταχθούν στην ομάδα μας για την επερχόμενη τουριστική σεζόν.
Περιγραφή Θέσης: Reservations & Front Office Agent
Ο/Η Reservations & Front Office Agent είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση κρατήσεων και την εξυπηρέτηση πελατών κατά την άφιξη, τη διαμονή και την αναχώρησή τους.
Αναλαμβάνει την καταχώριση και επιβεβαίωση κρατήσεων, την ενημέρωση του συστήματος, την παροχή πληροφοριών και την υποστήριξη των επισκεπτών με επαγγελματισμό και ευγένεια, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία της υποδοχής και στη θετική εμπειρία φιλοξενίας.
Απαραίτητα Προσόντα:
Καθήκοντα
Διεκπεραίωση, έλεγχος και καταχώρηση κρατήσεων.
Διεκπεραίωση και έλεγχος της αλληλογραφίας των κρατήσεων.
Παρακολούθηση υπολοίπων πελατών και αποστολή τιμολογίων.
Εποπτεία συμβολαίων και online κρατήσεων, διαδικασίες check-in/check-out, μεταφορές, χρεώσεις, κλήσεις και υπηρεσίες επισκεπτών.
Εφαρμογή τεχνικών up-selling για την προώθηση υπηρεσιών και εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου, με στόχο τη μέγιστη πληρότητα και έσοδα.
Διατήρηση σχέσεων με συνεργαζόμενα πρακτορεία, tour operators και online πλατφόρμες
Δημιουργία αναφορών για πληρότητα, πωλήσεις και προβλέψεις
Αποτελεσματική συνεργασία με άλλα τμήματα (καθαριότητα, συντήρηση).
Διαχείριση παραπόνων και ειδικών αιτημάτων.
Τήρηση πολιτικών και απαιτήσεων ασφαλείας του ξενοδοχείου.
Απαραίτητα Προσόντα
Ελάχιστη προϋπηρεσία 2 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Άριστη γνώση της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (η γνώση άλλων γλωσσών θεωρείται επιπλέον προσόν).
Γνώση της γερμανικής θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Γνώση Webhotelier και channel manager Primalres.
Γνώση PMS όπως Hotelizer, Orange, Hoteliga, Protel επιθυμητή.
Στήσιμο και διαχείριση σε ΟΤΑs (Booking, Airbnb, Expedia, Hotelbeds κ.ά.).
Εξαιρετικές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.
Γνώση βασικών OTA (Online Travel Agencies).
Εμπειρία με Tour Operators, ταξιδιωτικά γραφεία και γκρουπ.
Εμπειρία στη διαχείριση εσόδων, στον καθορισμό στόχων και στη δημιουργία σχετικών δεικτών, θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
Άριστη γνώση του Microsoft Office και εργαλείων διαδικτυακής συνεργασίας.
Υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων εξυπηρέτησης πελατών και ενσυναίσθησης.
Ικανότητα διαχείρισης όλων των αιτημάτων με επαγγελματισμό και ευγένεια.
Ευχάριστη και φιλική προσωπικότητα.
Ικανότητα εργασίας σε γρήγορο ρυθμό και με ελάχιστη επίβλεψη.
Άριστη γνώση των εγκαταστάσεων, εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων του ξενοδοχείου για την παροχή ακριβών πληροφοριών στους επισκέπτες.
Παρακολούθηση τάσεων ικανοποίησης και παροχής υπηρεσιών, αξιολόγηση δεικτών και εφαρμογή βελτιώσεων σε συνεργασία με τη διοίκηση.
Παροχές:
Παροχές
Μισθός: 1.500€
(Ο μισθός αυτός είναι ο ελάχιστος και θα καθοριστεί αναλόγως των προσόντων. Σε περίπτωση επιτυχημένης συνεργασίας και αποτελεσματικής διεκπεραίωσης των καθηκόντων κατά την πρώτη σεζόν, ο μισθός για τη δεύτερη σεζόν ενδέχεται να αυξηθεί κατά 20% έως 35%.)
Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον.
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Παροχή διαμονής και πλήρους διατροφής.
Στόχος μας είναι η συνεργασία να έχει διάρκεια 12 μηνών, υπό την προϋπόθεση ότι θα επιβεβαιωθεί η καλή συνεργασία μας. Εκτός σεζόν, η εργασία θα συνεχίζεται εξ αποστάσεως.
Αποστολή βιογραφικών στη διεύθυνση [email protected]
Πώς να εφαρμόσει
Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.
Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό