Υπάλληλος Γραφείου Ασφαλιστικής Εταιρείας

Randstad Hellas
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Θεσσαλονίκη

Θέλεις να ξεκινήσεις ή να εξελίξεις την καριέρα σου ως Υπάλληλος Γραφείου σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον στον ασφαλιστικό κλάδο;


Έχεις δυναμική προσωπικότητα, άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και δεξιότητες συντονισμού και οργάνωσης εργασιών;


Αν η απάντηση είναι θετική τότε μην χάσεις την ευκαιρία να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου. Κάνε την αίτησή σου τώρα!


Η εταιρεία προσφέρει για την θέση Υπάλληλος Γραφείου Ασφαλιστικής Εταιρείας τα εξής:


  • Ανταγωνιστικό μισθό

  • Ευκαιρία να εξελιχθείς σε ένα δυναμικό πολυεθνικό περιβάλλον

  • Άριστο περιβάλλον εργασίας

  • Σύμβαση εργασίας διάρκειας 1 έτους


Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης Υπάλληλος Γραφείου Ασφαλιστικής Εταιρείας είναι:


  • Γραμματειακή υποστήριξη, διαχείριση αλληλογραφίας και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών

  • Διαχείριση και επεξεργασία αιτημάτων πελατών και συνεργατών και παρακολούθηση της ομαλής ολοκλήρωσής τους

  • Συλλογή και έλεγχος δικαιολογητικών εγγράφων

  • Ενημέρωση βάσης δεδομένων, καταχώριση και οργάνωση στοιχείων

  • Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του γραφείου και συντονισμός εργασιών

  • Εξυπηρέτηση πελατών και επισκεπτών στο χώρο του γραφείου

  • Υποστήριξη διαδικασίας πωλήσεων και διαχείριση του προγράμματος των συναντήσεων


Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α για τη θέση Υπάλληλος Γραφείου Ασφαλιστικής Εταιρείας θα πρέπει να διαθέτει:


  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Οικονομικών Επιστημών ή αντίστοιχου κλάδου

  • Εργασιακή Εμπειρία 2-3 έτη ως υπάλληλος γραφείου ή υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών ή υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης

  • Επιθυμητή προυπηρεσία στον ασφαλιστικό ή στον τραπεζικό κλάδο

  • Άριστη γνώση στην χρήση Η/Υ

  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας και ευχέρεια στην επικοινωνία (γραπτή και προφορική)

  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

  • Ικανότητα να θέτει προτεραιότητες

  • Κριτική σκέψη

  • Όρεξη για δουλειά και εξέλιξη


Εργασιακή Εμπειρία 2-3 έτη ως υπάλληλος γραφείου


Αν θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην καριέρα σου ως Υπάλληλος Γραφείου στον ασφαλιστικό κλάδο τότε κάνε την αίτησή σου άμεσα.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνείς καθημερινά 09:00-17:00 με την Έλενα Βασιλείου στο +30 2310414732 ή στο +30 6940781825.


Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Αυτή η εργασία έχει λήξει. Χρησιμοποιήστε τη φόρμα αναζήτησης για να βρείτε ενεργές εργασίες ή υποβάλετε το βιογραφικό σας.


Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

ICAP Recruitment Solutions
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Η ICAP Recruitment Solutions είναι μέρος της ICAP People & Employment Solutions, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 50 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή αποφοίτων και νέων στελεχών για Ελληνικές...
Θεσσαλονίκη
Adecco
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίας εταιρείας...
Θεσσαλονίκη
ICAP Group
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
H ICAP Executive Search & Selection, μια από τις κορυφαίες εταιρείες Επιλογής Στελεχών, είναι μέρος της ICAP, του μεγαλύτερου Παρόχου Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Με περισσότερο από 45 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευόμαστε στην αξιολόγηση και επιλογή ανώτερων...
Θεσσαλονίκη