IT Jun. Consultant Int. Collaboration & Office Productivity Systems (ορισμένου χρόνου) στη Σίνδο

Lidl
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Θεσσαλονίκη

Ποιοι είμαστε

Πάνω από 6.700 άνθρωποι, 4 περιφέρειες και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!

Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε IT Junior Consultant International Collaboration & Office Productivity Systems για ορισμένου χρόνου σύμβαση 12 μηνών!

Η θέση

Είσαι ο άνθρωπος που ξέρει να παίζει τις εφαρμογές της εταιρείας στα δάχτυλα. Ξέρεις πώς λειτουργούν τα συστήματα επικοινωνίας, βρίσκεις λύσεις σε τεχνικά θέματα και μπορείς να βοηθήσεις την ομάδα στη χρήση τους. Από εσένα εξαρτάται η καθημερινή “καλημέρα’ που θα ανταλλάξουν οι Lidlers στο εσωτερικό σύστημα επικοινωνίας τους! Θα τους την εξασφαλίσεις;

Μια μέρα στη δουλειά

Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:

  • Είσαι μέλος μια 5μελούς ομάδας του Τομέα Διεθνών Εφαρμογών Συνεργασίας και Παραγωγικότητας στις εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης
  • Οι γνώσεις σου ταξιδεύουν και εκτός συνόρων! Συμβουλεύεις και υποστηρίζεις άλλους τομείς της εταιρείας διεθνώς , ορίζεις τις τεχνικές απαιτήσεις, σχεδιάζεις και συντονίζεις την τεχνική υλοποίηση
  • Οι γνώσεις σου, σου επιτρέπουν να παρέχεις λύσεις , δίνοντας προτάσεις για τη βέλτιστη χρήση των εφαρμογών, να διαχειρίζεσαι τα κόστη τους και να διασφαλίζεις την τήρηση των κανόνων προστασίας δεδομένων της εταιρείας
  • Όπου “Rollout” νέων εφαρμογών, είσαι κι εσύ εκεί, σε όλες τις εταιρείες και χώρες του ομίλου Schwarz
  • Επειδή όσα διαχειρίζεσαι αφορούν την ομάδα και την ομαλή λειτουργία της, δημιουργείς εγχειρίδια και οργανώνεις παρουσιάσεις και εκπαιδεύσεις. Παράλληλα βοηθάς τους χρήστες των εφαρμο-γών, όταν σε χρειάζονται, καθώς είσαι ο/η διαχειριστής/τρια (Administrator) επιλεγμένων εφαρμογών (Microsoft 365, Sharepoint, Teams κ.ά.)
  • Επικοινωνείς απευθείας με εξωτερικούς προμηθευτές όπως η Microsoft για τεχνικά προβλήματα, νέες λειτουργίες ή και εφαρμογές καθώς και στρατηγικές αποφάσεις που αφορούν τα υπάρχοντα συστήματα
  • Είσαι ο άνθρωπος που πραγματοποιεί ελέγχους και αναβαθμίσεις όποτε χρειάζονται . Και ξέρεις πότε χρειάζονται γιατί ενημερώνεσαι για τις νέες τάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις στην αγορά. Οι δημιουργικές σου ιδέες για τη συνεχή περαιτέρω ανάπτυξη των λύσεων του τομέα είναι πάντα ευπρόσδεκτες!

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

Ας δούμε τα βασικά:

  • Έχεις ανώτατες σπουδές σε Πληροφορική, Business ή κάποιο συναφή τομέα
  • Ιδανικά έχεις προϋπηρεσία ως Project Management ή IT Consultant ή Product Owner
  • Χειρίζεσαι το M365 Applications στα δάχτυλα (SharePoint , Teams, κλπ.)
  • Μιλάς καλά Αγγλικά και Γερμανικά
  • Έχεις δίπλωμα οδήγησης

Το βασικότερο; Να ενδιαφέρεσαι για την ομάδα που εξαρτάται από τις δικές σου δεξιότητες. Οι εφαρμογές συνεργασίας και παραγωγικότητας χρειάζονται τη δική σου αφοσίωση και προσοχή στη λεπτομέρεια για να μπορούν να λειτουργούν σωστά και να εξασφαλίζουν την καθημερινή επικοινωνία της ομάδας. Βασιζόμαστε πάνω σου!

Τι σου προσφέρουμε εμείς

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε και φέτος Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer). Γιατί δε σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:
  • Μηνιαίος μικτός μισθός στα 1.920€ για ορισμένου χρόνου σύμβαση ενός έτους
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 μήνες, με 1-2 εβδομάδες στο εξωτερικό: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και παίρνεις το μισθό σου από την πρώτη μέρα
  • Μια δεμένη ομάδα : αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, βραβεύουμε τα αγαπημένα μας καταστήματα, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον
  • Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση . Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Πολιτική τηλεργασίας : Φέρνουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που συνδυάζει τηλεργασία και φυσική παρουσία στο γραφείο
  • Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας

Έλα στο #teamLidl!


Είσαι το επόμενο κεφάλαιο του success story μας; Κάνε την αίτησή σου τώρα και γίνε μέρος του #teamLidl, της πιο δυναμικής ομάδας στο #retail.

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

CAFE BAR
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Ζητούνται υποψήφιοι για τη θέση του Barista από cafe bar στην περιοχή της Ευκαρπίας Θεσσαλονίκης.Θέση εργασίας πλήρους / μερικής απασχόλησης.Απαραίτητα Προσόντα:Απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέσηΙκανότητα εργασίας υπό πίεση Διάθεση για εργασία Συνέπεια και επαγγελματισμόςΠαροχές:
Θεσσαλονίκη
Ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες της ELPEDISON με πολυετή εμπειρία στον χώρο ζητά στελέχη τηλεφωνικών πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών για υφιστάμενο και νέο πελατολόγιο.Απαραίτητα Προσόντα:Απολυτήριο λυκείουΆνεση στην επικοινωνία και στο Η/ΥΕυχάριστη και δυναμική προσωπικότηταΔιαπραγματευτικές ικανότητας με πελατοκεντρική προσέγγισηΠαροχές:Σταθερός μισθός και...
Θεσσαλονίκη
H Ergotrak, μέλος του Ομίλου Εταιριών Σφακιανάκη, αντιπρόσωπος και διανομέας βαρέων οχημάτων, μηχανημάτων και βιομηχανικού εξοπλισμού, αναζητά νέο μέλος για την ομάδα της στην περιοχή της Θεσσαλονίκης:Sales Advisor (Σύμβουλος Πωλήσεων) Ανυψωτικών Μηχανημάτων Linde Βασικές αρμοδιότητες:Προώθηση των ανυψωτικών μηχανημάτων και υπηρεσιών...
Θεσσαλονίκη