Σύμβουλοι τηλεφωνικής εξυπηρέτησης / τεχνικής υποστήριξης εταιρικών πελατών

OPTIMAL BUSINESS ACTION
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Αθήνα

Η Optimal HR Group για λογαριασμό πελάτη της, ηγέτιδα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, αναζητεί εκπροσώπους εξυπηρέτησης και τεχνικής υποστήριξης εταιρικών πελατών. Η εργασία αφορά πενθήμερη, πλήρη απασχόληση με κυλιόμενες βάρδιες.

Αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με πελάτες της εταιρείας μέσω εισερχόμενων κλήσεων και παροχή εξειδικευμένων λύσεων
  • Συμβουλευτική υποστήριξη των επιχειρήσεων σε θέματα εμπορικού και τεχνικού ενδιαφέροντος
  • Ανανεώσεις συμβολαίων
  • Ενεργοποίηση υπηρεσιών

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Προηγούμενη εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα εκτιμηθεί θετικά
  • Γνώση συστημάτων CRM
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, Internet browsers)
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Ενεργός ακροατής

Παροχές:

  • Σταθερός μηνιαίος μισθός
  • Σύστημα επιβράβευσης μέσω επίτευξης στόχων
  • Διεξοδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης νέων υπαλλήλων
  • Φιλικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

Πώς να εφαρμόσει

Για να υποβάλετε αίτηση για αυτήν την εργασία θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε στον ιστότοπό μας. Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, εγγραφείτε.

Δημοσιεύστε ένα βιογραφικό

Παρόμοιες εργασίες

Κωτσόβολος
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
In Kotsovolos we embrace everything you have to offer. Join our team and let's #beMORE together! In numbers 3.000+ Kpeople | 90+ stores | 2 modern training centers | 53.000+ hours of training per year Our goal Planning our future...
Αθήνα
Lichnos beach hotel
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
Το ξενοδοχείο 5 αστέρων Lichnos Beach στην Πάργα επιθυμεί να προσλάβει Α Σερβιτόρους για την τουριστική σεζόν 2024. Απαραίτητη προϋπόθεση η προϋπηρεσία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων Η εταιρία προσφέρει: Άριστες συνθήκες εργασίες σε πολυτελές και επαγγελματικό περιβάλλον Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών...
Αθήνα
Canonical
Πλήρης απασχόληση Γεμάτη μέρα
The role of an Enterprise Customer Success Manager at CanonicalCustomer success is a new and strategic department at Canonical, with a clear objective to reduce risk and churn, facilitate the adoption of new products or services and support expansion within...
Αθήνα