Ζητείται προσωπικό στον τομέα Τηλ. Κέντρο & Εξυπ. Πελατών για τη θέση Customer Service - Helpdesk



Hrstrategy Human Resources
Επωνυμία Εταιρείας: Hrstrategy Human Resources
Έδρα: Λ. Κηφισίας 130, ΑΘΗΝΑ, 11526, ΕΛΛΑΔΑ
Followers: 28


  • Είδος Απασχόλησης: Πλήρες Ωράριο

    Περιοχή Εργασίας: Αθήνα

    Λήγει: 19/10/2020


  • Κοινοποιήστε:

Περιγραφή Θέσης

One of the top-performing real estate tech companies in the U.K. is hiring the Head of Quality Assurance and Customer Service based in Athens.

 

Responsibilities:

Run the QACS Department, determine its operational processes, define customer-service standards, ticket resolution protocols.     

Recruit, select, onboard, train, assign tasks and coach Member Care Agents, define their working schedule.

Manage and continuously improve the quality management system.

Analyze performance by comparing actions and results to the established Standard Operational Procedures (SOP) and Key Performance Indicators (KPI).

Report deviations and inefficiencies.

Contribute to the improvement of processes and capacity building of employees.


Αποστολή Βιογραφικού

Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο MyCarriera, για να στείλετε το Βιογραφικό σας σε αυτή την Αγγελία.


Σχετικές Αγγελίες | Πρόσφατες Αγγελίες | Αγγελίες Χωρίς Προϋπηρεσία | Σχετικά Σεμινάρια

Δεξιότητες