Ζητείται προσωπικό στον τομέα Τηλ. Κέντρο & Εξυπ. Πελατών για τη θέση Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών



HRStrategy
Επωνυμία Εταιρείας: HRStrategy
Έδρα: Νερατζιωτισσης 75, Αδιάφορο, , ΕΛΛΑΔΑ
Followers: 15


  • Είδος Απασχόλησης: Πλήρες Ωράριο

    Περιοχή Εργασίας: Αθήνα

    Λήγει: 09/06/2018


  • Κοινοποιήστε:

Περιγραφή Θέσης

Our client, a well-established multinational company wishes to employ a Sales Support Administrator for Middle East & Africa based in Athens, Greece. 

 Main Accountabilities

Efficiently enter and manage all company orders to relevant factories

Liaise daily with procurement & planning for order status ensuring delivery commitment

Handling of cancellations or changes in sales orders and communicating such changes effectively and timely to all related departments

Co-ordination of shipments with all customers

Logistics co-ordination with forwarders

Provide sales assistance to Area Sales Managers by producing reports, memos, letters, spreadsheets and general administration

Import/Export co-ordination

Invoicing of all orders


Αποστολή Βιογραφικού

Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο MyCarriera, για να στείλετε το Βιογραφικό σας σε αυτή την Αγγελία.


Σχετικές Αγγελίες | Πρόσφατες Αγγελίες | Αγγελίες Χωρίς Προϋπηρεσία | Σχετικά Σεμινάρια

Δεξιότητες

Οι Πελάτες μας